Mitt år 2007 i bilder. Del 2


Råkade publicera för tidigt. Attans. men inlägget skulle ändå ha blivit för långt.
Här är del två.



image170



Esse å Janbanan gifte sig! Vackert som tusan.
Esse, jag är väldigt ledsen över att jag snodde bilden på er utav dig på bebo :P Men alla bilder på er som jag har är så fruktansvärt suddiga.
Bilder på lite gäster.

image164

Orsanbadet en finfin sommardag.. Bilderna är egentligen Janinas.


image167

Norge var mycket trevlans. Pekka hade fått en ny klädstil, du vet.. Jonna hade påverkat honom ;)
Tusenfryd, ett nöjespark nära Oslo är att rekommendera. När det är ganska varmt. Man blir nämligen blöööööt.


Del 3 kommer kanske. Dvs, USA, Finland, Norge, jul och nyår. Mycket man hinner med under ett år ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad besviken jag blir... bara ett foto på dej....

2008-01-06 @ 20:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Pivven <3 Tom