stress?

Vart tar tiden vägen?
Gaah. Snart gifter sig Pekka, Janina.. snart är det släktträff, suvarit allting. Det var ju jul nyss! Jag har bott 5 månader i Norge nu. What? Vart har tiden försvunnit?

Jag gjorde ett test i en veckotidning (slösar halva min lön på sånna) om stress.
Har dygnet tillräckligt många timmar, enligt dig? Nej
Sover du minst sju timmar varje natt? Nej
Somnar du inom 30 min efter du lagt dig?Nej
Är du pigg när du  går upp? Nej
Osv osv osv. Enligt tidningen är jag stressad som få.

Det betyder att jag verkligen förtjänar min fyra-veckors semester som börjar alldeles snart. Tror det bara är 11 arbetsdagar kvartill den. Underbart.
Egentligen är livet rätt så underbart. Jag jobbade natt, sov tills Tom kom hem till mig efter jobbet, tränade, åkte hem till Tom och Pettan för att grilla. Petri hade fixat massor och det var vidrigt gott! Grillat är somrigt och jag äslar det.
 Snart ska jag börja jobba igen. Hmm, vad klagar jag på egentligen?

Hei, jag har en tråkig blogg. Har massor av bilder på kameran, men dom har hittils inte förflyttat sig själv till datorn.
En annan gång. När jag har semester ;P

Nu ska håret plattas. Är fortfarande nöjd med min nya frisyr. Tänk att jag har en väl fungerande lugg!? Otroligt. Det besöket var värt varenda öre.

 



Kommentarer
Postat av: Ami

Har du klippt dig?! Har jag missat det?? Kul om du trivs med det... Jag borde nog oxå göra nåt, fast jag vill ju egentligen ha lite längre hår, o det får man ju inte genom o klippa sig... toppa kan man ju förstås!

2008-05-21 @ 22:03:14
Postat av: janina

hallååå!!ska jag gifta mig så snart?jaa faktiskt.bara typ 3 veckor kvar.har du klippt dig?det berättade du aldrig för mig;)

2008-05-22 @ 10:25:06
Postat av: tim

En annan hade typ svarat ja på alla dom där frågorna:P kanske inte den första. det hade berott på dagen.. ex om man har tråkigt, så får det gärna gå lite snabbare, osv.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Pivven <3 Tom