april 2008


Hej på er.
Den aktivaste av dom aktiva har vaknat. Månaden börjar glida mot sitt slut och jag har endast skrivit två ynka inlägg under hela april månad. Det senaste kan man knappast kalla för inlägg heller. Hmm, undrar vad detta beror på?
Jag kanske äntligen har ett liv?
Eller så har jag bara äcklast av detta bloggmani som verkar ha drabbat dom flesta. Ibland saknar jag den där goa dagboks-tiden. Ni vet, en bok, ett gulligt lås... I ett klädskåp långt inne för att ingen skulle hitta den. Och nyckeln hade man naturligtvis inte på samma ställe. Nej, den hade man gömt bland böckerna i bokhyllan, för att om någon (typ storebror) mot all förmodan skulle hittat den inte skulle komma åt informationen.

Mina brorsor hittade min dagbok en gång i tiden. Efter den händelsen stod det "Sakari <3 Sari" på varje sida. Det var nämligen inte alls skoj för Päivi 9år att bli utskrattad och retad. Stackars mobbade tönt.

Iallafall. Min april månad har inneburit massor med jobb. Och en resa hem och därifrån till Uppsala med syrrorna. Den har även inneburit massa (aldrig för mycket dock) Tom. Och en skum hyresvärd och en elak chef.
Karuseller och Janina och Brett också. Shoppande och lite Morgan. En förkyld rumskompis och väldigt lite norrbaggar. Och så jobb, jobb, jobb.

Allt som allt är jag nöjd med april 2008. Hittils.
Nu ska jag göra min sista natt-vakt för denna måand. Och gissa vem som är ledig på måndag? Jag, jag, jag! Jag ska önska fint väder och picknick med Tom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Pivven <3 Tom