nattens roligaste

En kille från lagret höll mig sällskap under min nattvakt förra natten.
Vi snackade om dittan och dattan och kom av någon anledning in på Flavorus, en viss butik på ankomst.
De första han säger:
" Det finns en kille där som är schysst men ställer sånna *piip* krav på oss. Han är värst på hela Gardemoen. Klår till och med eran chef.. Ibland hatar jag att vara dit för man vet aldrig vad han ska begära. Och han är där nästan jämt!"
" Jaha, minns du vad han heter?"
" Nej, de är nåt kort namn.. Han är typ blond och.. äsch, jag vet inte. Blå ögon kanske. Ganska snygg."
" Han kanske heter Tom?"
"Jaaa, så heter han!"
" Jaha, hahahaha... Min pojkvän."
Stackars killen, ni skulle ha sett hans min.
" Alltså han är grymt schysst, typ schysstast av dom som jobbar där.. Jag har bara svårt för sånna som ställer krav på oss.. Eller liksom... Han ställer väl kanske inte så jättemycket krav..Lite mer än dom flesta bara.. öööh.. Alltså.. Han är typ den enda därifrån som snackar med oss.. Så han är ju trevlig och så.. Men liksom.. De är en skitbra kille"


Jag hade så kul.

Förresten 1.
Har Jenita fått några barn än?! Och vad händer i övriga världen? (Jag gör några tappra försök till att hänga med i skvallret)

Förresten 2.
Tror ni jag fick fint väder och picknick? In your drems. Det spöregnade i morse när jag gick h em från jobbet så jag sov till fem. Så. God morgon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

svar på förresten 1: Nej, jag är fortfarande lika gravid som tidigare. Imorgon går jag in i v.39, så bäbisen kommer säkerligen stanna ett bra tag till! ;) //Jenita

2008-04-28 @ 18:08:50
Postat av: Sari

*asg* snacka om at lagerarbetaren gjorde bort sej. Dessutom försökte släta över det :D

2008-04-28 @ 21:57:48
Postat av: Mackan

Oj...va pinsamt till honom!!!=) man borde tänka va ska man säga före man snackar till nån...=)

2008-05-08 @ 09:09:51
Postat av: annso

hahahaha...tom e bara för mycket. säg till honom att lugna ner sig!! :)

2008-05-09 @ 11:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Pivven <3 Tom