Bra va?!

Åh, vad jag mår bra!

Kommentarer
Postat av: Henna

Nämen vad underbart!! :)

2008-04-14 @ 20:40:04
Postat av: Knasbella

HÄÄÄÄRLIGT! verkligen kul att höra! Och kul att du kommer hem. japp, vi ska hitta på nåt kul. Uppsala nån dag me dom äldsta syrrorna? skulle va kul !

Postat av: Julia

Det tycker vi om! :D

2008-04-17 @ 19:56:19
Postat av: janina

Välkommen hem till Dalarna!!!

2008-04-18 @ 12:59:52
Postat av: Jessica

Hello!! :D:D
Åh jag tackar och bugar för inbjudan! Feting lätt att vi ska komma! När - det återstår att se! Varken jag eller han har körkort, får se hur det artar sig med den! Men jag drar med mig Hanna, hon vill också! ;D (och hon har körkort, hehe)

Ja - det är så m. städning! Mysigt mysigt, me like ;)

Nu äre slutspörten innan sommarlovet! Tack, lyckan behöver jag ;D

Kram!

2008-04-20 @ 22:58:02
URL: http://jessicamedp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Pivven <3 Tom