underbara morgon

God morgon världen :)

Jag råkade hitta ett stycke internet såhär på morgonkvisten. Händer minsann inte dagligen. Har inte sovit alls inatt (sov massor efter nattjobb igår). Mår kalasfint trots det, vädret är riktigt vackert. Sånt där väder som det brukade vara på min och Knasses morgonpromenader.
Tänka sig. Vakna 05.30 för att ta en morgonpromenad INNAN skolan. Tycker vi var ritkgt duktiga ;P

Efter jobbet ska vi storstäda lägenheten. Vårstädning såhär innan semestern. Jag kommer hem tisdag eller onsdag. Jag riktigt längtar. Så förbannelsernas skönt! Mummah, mummah,,


Kommentarer
Postat av: Henna

Jaa Pivven kom så hittar vi på massa bus! :)

2008-05-27 @ 16:14:50
Postat av: Julia

Kommer du hem nu?!??! :D

2008-05-27 @ 21:15:33
Postat av: Ami

Kul att du kommer hem snart!
Vi skulle kunna prova en sån där morgonpromenix nån gång..i så fall under en helg när Janne är hemma. Det vore jätteskönt, bara man orkar ta sig upp ur den sköna sängen..

2008-05-28 @ 22:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Pivven <3 Tom