min fredag


Vaknade redan nio, trots att jag jobbar kväll. Så himla skönt at vara uppe i tid istället för att sova bort hela dagen. Åkte med Heidis miniminiminibil till Jessheim när hon skulle jobba.
Jag vet inte om det har nånting med namnet Heidi att göra.. Alltså Heidisar + minibilar= sant. Men Heidi P:s minibil är liksom nästan hälften så liten som våran Heidis bil är (okej, kanske inte riktigt). Folk skrattar när vi åker förbi med den (okej, det har iallafall hänt en gång).Och det går hur bra som hellst att parkera den på tvären i en parkeringsruta. Till och med mina knän slår i (nästan iallafall) och jag är dubbelt så hög som bilen (typ).
Toms och deras volvo, som just nu står utanför dörren här i Norge, känns nästan som en buss jämfört med Heidis miniminiminiminiminiminibil. En mycket bekmäm sådan faktiskt.
Iallafall så åkte jag till Jessheim för att leka med Tom innan jobbet. Tyvärr så ringde Toms chef och bad Tom komma dit tidigare, så vi hann inte göra så mycket annat än att äta en riktigt ordentlig frukost. Tydligen så är det (än en gång) kaos på flygplatsen. Dom får påsklov här idag och det är BRUTALT mycket folk som ska iväg och resa. Tummen ner för rika norrmän.
Dom kan väl vara lite fattigare så dom inte har råd att resa. Eller inte råd att köpa sig en baguett iallafall. Önsketankar.

Nej, nu ska jag ta en dusch. Sen äta pyttipanna med ägg, med Pettan och sen ska det jobbas. För fulla puckar. Hela helgen.

Nån som märkt att jag gillar (sånna här saker?!) ;)

Ring mig inte, tack! Om det är nånting superviktigt så skicka ett sms eller ring till Toms mobil. Jag får ett norskt kontantkort på posten, när som hellst. Om inte mina nya indiska grannar velat ha det då..



Kommentarer
Postat av: Heidi

Hejsan!
Hälsningar från Mockfjärd. Nu är Minttu hemma på permis och Saara och Lina kom hem från något läger för ett tag sen. Så nu är det du som fattas men du var ju på väg hit om några dar hörde jag av mamma. Välkommen! Vi har just ätit pizza från Jerusalem, gott. Jag tillhör inte
stamgästerna på just den pizzerian då man oftast äter mammas mat hemma i Mockfjärd.
Vad roligt att min bil kan någon gång uppfattas som stor:)
Hälsningar från hela familjen!
KRAMAR

2008-03-16 @ 14:10:28
Postat av: Jessica

Pivven; du är sån skön ruta att jag inte vet vad jag ska ta mig till! :D Älskar att läsa dina inlägg; du har HUMOR!! :D
Med ytterst vänlig hälsning
Jessica


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Pivven <3 Tom