migrän



image187

Alltid lika trevligt och skoj. Ni vet illamående, bankande huvudvärk, kräksjuk, ljus och ljud känslig och allt det där. Men som tur är så börjar det ge sig nu, efter att ha plågat mig fram och tillbaka i över ett dygn. (ja, igår jobbade jag ändå. Verkligen inget jag rekommenderar. Inte alls skoj att springa på toaletten "stup i kvarten" och få höra att man ser ut som en död råtta. Av kunder, blähää på dom. ) Imorse kunde jag inte ta mig ur sängen så det blev en ledig dag för mig. Till min chefs stora förtjusning.


Kommentarer
Postat av: Heidi

Ojdå, värst vad du hade skrivit. Jaa, jag klagar inte. Det är så underhållande att läsa om ditt kaotiska liv. Jag har också haft det stressigt idag men efter snart fem år här på det här stället är man härdad för det mesta. När man tycker att man har alldeles för mycket att göra så får man mer.
Hoppas huvudvärken har gett med sig nu. Ta det lugnt hemma i din nyinredda lägenhet. Vi ska komma o hälsa på så fort som Minttu har blivit bättre säger jag som inte ens har pratat med henne om det. Vi= Jag, Ami+ bebbe, Saara och Minttu. Det vore himla skoj.
Ha det bra o hälsa tom också!
KRAMAR

2008-03-13 @ 15:07:30
Postat av: Henna

Oj nej det ite INTE kul med migrän :/ Bra att det är bättre! :)

2008-03-13 @ 15:27:54
Postat av: Saara

ajdå, inte kul .. :S krya på dig syrran. Instämmer på Heidis inlägg. Skulle va himla kul å hälsa på där.. Syrrorna :P

Postat av: Helena

Om du klarade av att åka till jobbet har du inte haft sån migrän som jag får.. det händer inte ofta, men när den väl kommer klarar jag ingenting annat än att ligga i ett mörkt rum med öronproppar. Huu. Huvudvärk är bland det värsta som finns!

2008-03-16 @ 23:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Pivven <3 Tom