Bra start...

.. På det nya året. Ja, det tycker jag absolut!

Sitter här i Jessheim, kom nyss från arbetsintervjun på flygplatsen.Det kändes som om de gick vietävä bra faktiskt! Så nu håller vi tummarna, tycker jag. Var inte ens farligt. Dom var riktigt trevliga. Om jag får jobbet så ska jag jobba på una baguette place. Minns inte vad det heter. Chefen heter iallafall Nora.

Och lägenhet är fixat, tillfälligt iallafall. Ska nog bo inne i Oslo med 4 tjejer tills jag hittar på något här. Eller iofs ska vi på en visning imorn här. De ni!

Nu ska jag få upp Minttu, så åker vi och handlar så maten är färdig tills Tom kommer hem från jobbet. Och innan Petri åker.
Hemmafruar ni vet, haha..

Kommentarer
Postat av: Minttu

Meeh,jag hade stigit upp för lääänge sen och hade redan duschat, älä yritä! :P

2008-01-04 @ 15:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Pivven <3 Tom