Tack tack!


Haha, min familj är bara för skön :) tack ska ni ha!

Blir inget firande av min födelsedag här inte, ska jobba jobba. Det suger idag, eftersom mina kära vänner i Oslo har fixat alla-hjärtans-dag-party där klockan sex idag. Jag jobbar till nio. Är där tio-halvelva isåfall. Börjar halvsex imorn. Så nej.

Men å andra sidan så får jag mitt adgangskort idag. Och det är värt en hel del, slipper försöka smita (och bli tillbakaropad) vid säkerthetskontrollen eller ringa till Upper Crust (och vänta i en kvart) för att nån ska komma och hämta mig eller avbryta Tom mitt på hans arbetsdag, för att han ska följa med mig över kontrollen.

Vi ses nästa helg. för då kommer jag hem. Och mamma, jag förväntar mig kycklinggryta ;)

Ha en finfin alla hjärtansdag!

Kommentarer
Postat av: anneli

GRATTIS på födelsedagen!:)

2008-02-14 @ 14:28:41
Postat av: Essi

GRATTIS! du börjar också bli stor nu! ;) hoppas du har en bra dag TROTS jobb! Hälsa Tom och P3. Kram

2008-02-14 @ 19:13:14
Postat av: Lina Löppönen

GRATTIS!!och glad alla

2008-02-14 @ 20:42:55
Postat av: Marie

Grattis på födelsedagen! Hoppas att du har det bra i Norge.

Postat av: Ami

Även jag grattade dig igår men det kom nog inte fram... misstänkte det men provade det ändå..för din mobil verkar inte funka där, eller??

Ett jättegrattis på födelsedan till dig kära lillasyster, som oxå börjar bli stor...

Kul att vi ses till nästa helg!

Här hemma hos oss börjar det förhoppningsvis ge sig med sjukdomar, alla vara busbarn har varit sjuka samtidigt i en veckas tid.. väldigt lugnt men inte skoj.. Det ska ju var fart o bus i vårt hem, you know..

Kramizar Ami

2008-02-15 @ 20:43:54
Postat av: Saara

jag saknar dig pivven. jättemycket!!

2008-02-17 @ 22:17:25
URL: http://saaraemilia.blogg.se
Postat av: Heidi

Hejsan! Allt är bra med dig? Vi vill se dig här nästa helg. Jag och Jonna ska hälsa på Minttu innan jobbet idag, sen kanske hon blir förflyttad till 17 iallafall. Vi hoppas att hon får göra Magnetröntgen idag..
Martina håller på att stöka runt här och ropar sen "se olin mää" Alla andra är i skolan så den skyldiga behöver man inte länge fundera på.
Hade bra! KRAMAR

2008-02-18 @ 09:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Pivven <3 Tom