Yes!



Jag lyckades svara pa inlagg! Bara sa ni vet :)

Det regnar har, men ar fortfarande jattevarmt. Mot eftermiddagen har dom lovat riktig aska! Nar jag ar barnvakt alltsa. Hmm. vet inte ritkigt vad jag ska tycka om det. Eller vad Carisa och Tom tycker om att jag dragit ut alla kablar, inklusive deras kara air-conditon.

Amerikanare verkar tro att air-condition (stavas det sa?) ar losningen pa allt. Jag gar runt har inne i langbyxor och langtroja trots att det ar runt 30 grader varmt ute. Blir forvanad av varmen varje gang jag oppnar dorren.


De ar krangligt forresten. Har anvander dom inte celsius. Utan Fahrenhait. (har saker stavat fel pa bada dom men ni vet vad jag menar) I mina oron later det himla varmt nar dom sager att det ar 82 grader eller nat sant.

Nu ska jag ga och varma mig ute. :)

Kommentarer
Postat av: äiti

Jt Päivi!
Perjantai-illan tervehdys kotoa.Varhaisnuorten ensimmäinen peli-ilta oskarin suureksi riemuksi (isällä valvontavuoro).
Taidetaan olla menevää väkeä kun tänä viikonloppuna meitä on useammassa maassa; sinä siellä kaukana, Samppa ja nina Italiassa, joel Suomessa, Pekka ja me Oslossa ja loppuporukka Ruotsissa. Viidessä maassa löppösedustus! lähdetkö iltakylään, kyyti insjöhön olisi.
Sun Tom tulee meidän kyytiin huomenna , oletko avis. Täällä on jo syksy, mahtavaa
Äidin vuodenaika1
koitahan pärjäillä ukkosen keskellä!Jrrt. äiti

2007-09-07 @ 19:38:19
Postat av: Heidi

Hejsan!
Du verkar ha hunnit med en hel massa redan, shoppat mitt i natten, ätit pannkakor till frukost osv. Jag kom precis hem till Mockfjärd..Lina bakar, mamma sitter vid datorn som vanligt:) (dock inte just nu då jag tog över) och Mimmi sjunger "hiljaisuutta vapahtajan" (nya favvosången) och tuggar på ja du vet..pepparkakor. Hon satte sig i mammas famn och sa "äiti, lämmitä".
Ja, ha en fortsatt trevlig fredag..
KRAMAR

2007-09-07 @ 20:05:31
Postat av: Jonnabonna

Hejdu! :)
Du verkar ha det as skoj där borta! :)
Det är bra. Men jag är en aning avis på dig kan jag ju tala om. ;p
Men jag och Saara ska nog också åka till USA istället för London! :D

2007-09-07 @ 21:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Pivven <3 Tom