Tack!


Jattestort tack for alla tips! Och tack mamma for recepten :) Far bli nasta vecka jag gor nat typiskt svenskt. Ikvall aker jag namligen till Toronto, Canada! Kommer hem pa sondag kvall igen.
Och ni far ursakta, har legat pa latsidan med bloggen och battre blir det inte under helgen. Men nasta vecka ar jag igang igen!


Forresten. Tank att bli ihjalbiten av en hund? Det har varit tre sanna fall alldeles har i narheten. En 4 manaders baby blev ihjalbiten forra helgen och hennes mamma blev allvarligt skadad men kommer att klara sig. Dom var ute pa sin morgonpromenad nar hunden gick till attack.
Tva dagar efterat blev en 91-aring och en 58 aring ihjalbitna av en annan hund i samma stad. Dom kande inte heller till hunden sen forut. Tank att sluta sitt liv som hundmat? Vidriga tanke.


Nu ar det dags for min lilla springtur till sjon (hellst vill jag inte mota nagra galna hundanr ;P). Efter det ar det barnvakteri som galler. Och lite packning.

Ha en bra och trevlig helg ;)

Kommentarer
Postat av: janina

UPPDATERA!UPPDATERA!UPPDATERA! hörde du vad jag sa?;) hihi..kramar

2007-09-24 @ 17:08:05
Postat av: Minttu

Hoppas du haft de sköjj i Canada under helgen. Skulle inte sitta helt fel å åka dit en svängisch ;p meen akta dig för att inte bli ihjälbiten av några hundar, du som är så överdrivet djurvän och tycker att ALLA hundar luktar så gott ;D Haaade.

2007-09-24 @ 21:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Pivven <3 Tom