shopping


Funktionen "kommentera" fungerar nastan aldrig har (blogg.se). Det suger. For det betyder att jag inte kan kommentera pa andras bloggar fast jag sa garna vill. Det betyder ocksa att jag inte kan svara pa mina kommentarer. Hmm, far kanske ta och gora ett inlagg dar jag svarar pa kommentarer?

Ar precis hemkommen fran en lite shoppingtur. En lite ovanlig shoppingtur kanske. Jag har varit och kopt papper, skisspennor, stussar, sudd, kol och ar ready to borja teckna igen! Ska bli skoj och forhoppningsvis har jag talamodet till det.
For nagra ar sedan tecknade jag valdigt mycket, ibland lyckades jag till och med. Men tecknandet har legat pa hyllan ett bra tag, har inte haft sa mycket tid till det liksom. Eller lust. Men har har jag sa mycket tid pa vardagskkvallarna da dom flesta jobbar till sent innan dom mojligen kan hitta pa nanting med mig. (Nastan alla gar i skolan och jobbar kvallar); Jag slutar ju barnvakta vid fem redan. Och ar ledig eller hur an nu ska saga det, till eftermiddag klockan ett nasta dag.

Carisa kopte ett album och scrapbooksgrejs till mig. Massor. Sa ska borja fixa med det ocksa, sa fort jag avklarat mitt kamerakop. Ska nog kopa en Canon Powershot SD750. Det ska vara en hyfsat bra kamera. Ni far garna kommentara den kameran om ni vet nat om den :P

Ett linne, ett halsband och ett armband smet ocksa med fran min shoppingtur. Saklart. Armband, ar nan forvanad?! Men det ar sa himla bra pris pa allting. Och har lyckats hitta ratt snygga grejer.
Forresten, idag hittade jag ratt lackra skinnjackor for 29.99 $ funderar pa att kopa en aven om dom borjar kanna en hel out. Kul att ha iallafall.

USA ar sa galet pa nat satt. Jattemanga stora varuhus ar oppna hela natten. 24 h. Sa konstigt, men inte mig emot! Men det kandes konstigt nar jag foljde med Sarina for att kopa skor och klockan var 1.45 pa natten.

BTW. Idag sag jag en valdigt... Tjock man. Har aldrig i mitt liv sett en sa matglad manniska. Jag brukar inte skriva om sant har pa blogggen men nu maste jag! Han var enorm. Alena sa "Paulina kato.. HUUUUUUGE mies"
Gissa var vi sag honom?
Joo, pa ett snabbmatstalle utanfor varuhuset dar vi handlade. Han at pizza. Jag ar inte sarskilt sugen pa pizza langre. Sakert aldrig mer. Hans brost var sakert storre an basketbollar. Latt!
Tur att jag bara stannar har i tre manader.

Gonatt med er!

Kommentarer
Postat av: Tom

Våga vägra blogg.se :) det är inge bra alls :)
Jag vet, det finns groteskt stora människor. Jag och Henna såg en hade lår som armar, på riktigt. hennes armar var större än ett par tjocka lår. äckligt som tusan..

Postat av: Tom

Föresten, vad är det där med validering för någonting fjantigt? jobbigt ju :)

2007-09-07 @ 09:55:35
URL: http://www.VonPuhakka.wordpress.com
Postat av: Isä

Jt Päivi
Kiva seurata sinun seikkailuja siellä uudella mantereella.
Kun luin sinun ostoslistaasi ensimmäiseltä shoppingrundalta olin jo vähän huolissani, kun et ollut ostanut kenkiä mutta sitten rauhotuin, kun huomasin, että olit kuitenkin yöllä päässyt kenkäkauppankin eli pystyit nukkumaan loppuyön rauhallisesti :)

2007-09-07 @ 14:33:02
Postat av: pivvenipaulina

Tom: Blogg.se ar utmarkt, for de mesta. Enkelt och bra. Sa de sa! Ja, har ocksa lagt marke till manga sanna. uscvcha. Men han igar tog alla rekord. Magen hangde bara ner och jag bestmade mig for att havregrynsgrot varje morgon! :D validering?!
Pappa: Jt! Kul att duu laser det hatr. Haha, don't worry. Tittade pa skor men hittade faktiskt inga jag fastnade for. Far bli imorgon! Men jag har faktiskt inte kopt ett enda par skor an! Har shoppat valdigt lite, sa nu far du vara stolt over din ekonomiska och smarta dotter ;)

2007-09-07 @ 17:24:27
URL: http://pivvenipaulina.blogg.se
Postat av: janina

visst e det kul a shoppa;) hihi..i wanna come with you..mä voisin vaikka leikkiä smakråd..:Phehe

2007-09-08 @ 09:25:41
Postat av: Tom

Rakas: Havregrynsgröt! Jag åt det i morse :) utan att värma den i micron ;) Validering, du vet den där koden man måste skriva när man kommenterar. jobbigt ju :)
jag kan komma och shoppa med dig, det finns så billiga kläder där så de sjukt ju!!
I Miss you ♥

2007-09-10 @ 11:37:34
URL: http://www.vonpuhakka.wordpress.com
Postat av: Tom

Rakas: Havregrynsgröt! Jag åt det i morse :) utan att värma den i micron ;) Validering, du vet den där koden man måste skriva när man kommenterar. jobbigt ju :)
jag kan komma och shoppa med dig, det finns så billiga kläder där så de sjukt ju!!
I Miss you ♥

2007-09-10 @ 11:39:26
URL: http://www.vonpuhakka.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Pivven <3 Tom