maten


Som alla vet sa ar inte USA kant for att dom ater sarskilt nyttig mat. Och, visst. Jag hade hort tala som det en hel del men trodde att en hel del var overdrivet! Skrev upp allt vi at forsta dagen pa lagret.

Breakfast: Tjocka pannkakor med sirap pa. Mjolk (med is i), vatten, kaffe eller lask till.

Dinner: Smorgasar (vitt brod saklart) med fyllning. Man fick lagga i saker sjalv. Skinka, ost, gronsaker, dressing och annat liknande. chips till. Och frukt. Dom flesta drack lask till det.

Supper: Hmm, minns inte vad det heter med de ar typ som hamburgare, fast med kottfars i. Till det morotter och chips. Massor av dressing. Fanns massor av olika lask att dricka. Frukt.

Evning snack: Salta pinnar blandat med notter, russin och chokladgodis. Och lask.

Nyttigt och bra. Hur tror ni det gar for min banting va?! Tur sa ater inte familjen jag bor hos precis lika mycket skit. Bara nastan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

låter bekant...jag lärde mig att skippa lunchen..åt en stadigare frukost då:P hehe. ska du med på kickboxing om en timme?kram

2007-09-06 @ 17:54:35
Postat av: Isä

Kuullostaa herkulliselta. Kadun jo, että en aikoinaan muuttanut nuorena miehenä rapakon taa Valtoihin. Täällä on pitänyt tottua ruskeisiin papuihin, isterbandiin ja soldatenin ärtsoppaan. Isän neuvo Päiville: "Pidä puolesi ruokapöydässä ja santsaa aina kun on mahdollisuus :)
Jrt Isä

Postat av: Knasse

Haha, voi vietävä läppä. Men nog för att det låter gott så blir man inte avensjuk. Din bantning kommer gå bra men överdriv bara inte ;) typiskt pappakommentar den där ena .

2007-09-06 @ 19:42:09
Postat av: pivvenipaulina

Janina: Jag ar pa! Kickboxnong later skoj!Hamtar du mig eller ska jag komma dit?! Gor ungefar samma sak, behover ingen lunch. Och inga chips heller.
Pappa: Angra dig inte. Du hade haft en olmage sa stor att du inte skulle kunna se dina taspetsar! Sa at din artsoppa och avr glad :) Tack for ditt rad, du dar se sen nar jag kommit hem om jag foljt det eller inte ;)
Knasse> Mm, gott i ett par dagar men sen. hyi vietava. Vill hellst inte rulla hem! Skamta itne, han ar sig lik. Sko skoj :)

2007-09-07 @ 17:28:53
URL: http://pivvenipaulina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Pivven <3 Tom