marklig handelse



Nu ska jag beratta lite snabbt om en vaaaldigt marklig handelse. Har egentligen inte tid med det men, men.. Jag  tar mig tid till det.

Jag och Alena (2 ar) sitter och ater lunch. Kyler osver oh foraldrarna ar pa sina jobb. Det knackar pa dorren och jag ser en ca 60-arig gubbe genom fonstret. Det arf orsta gangen nan knackar pa dorren nar jag ar har. Wow, varsta handelsen liksom! Gubben ser sa snall ut sa jag oppnar. De star visst tva gubbar dar och dom borjar prata i munnen pa varandra om sidewalks. Dom kliver in utan att jag bett dom och borjar se sig om i huset. Oppnar kokskap och pratar hela tiden om nya sidewalks. Ena tittar ner i kallaren. Jag far till slut fram att dom som bor i huset inte ar hemma an, att dom kommer snart (5 timmar men anda). Dom ger mig ett varsitt visitkort, tar ett varsitt apple ur fruktskalen och sager tack och hej. Jag laste dorren, for sakerhetenskull.

Hmm. Undrar vad detta var om?!

Och nej, det ar inget att oroa sig for. Det var inte laskigt och jag var inte radd. Det var bara som jag sa, en marklig handelse.


BTW, har lagt in lankar tillkompisars bloggar. Fattas nan som vill sta med sa sag till. Och kan inte svara pa nagra kommenatarer just nu. Forstar inte varfor men den funtkionen funkar helt samst har.

Kommentarer
Postat av: Tom

Rakas, lås dörren och släpp inte in en endast själ!!

2007-09-12 @ 21:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Pivven <3 Tom