Jag saknar Tom


Och det ar sa forbannelsernas jobbigt. Sarskilt nar man vet att det ar narapa 80 dagar tills vi ses igen.

Ett sms kostar 6 kr och telefonsamtal kostar 34kr i minuten.
Sug pa den ni. Msn ar bra men med 6 timmars tidsskillnad sa ar inte de heller varldens bast a losning jamt. Sarskilt nar man nte har en egen dator och kan sitta dar som hellst. Jag kan mest sitta vid datorn nar det ar kvall har. Da ar det natt dar. Gaaah. Tacka vet jag gamla, hederliga hotmail.


Men Tom ar liksom varldsbast. Ager alla surfarkillar ;) Han ar bara sa sjukt underbar. Ifall ni inte visste det.

Och imorn aker han till Norge for att bo och jobba dar. Lite smalaskigt men jag haller alla mina tummar och tar for att det ska ga himla bra for honom. Saklart :) och sen ska jag folja efter honom dit. Efter jul eller nat. Har till och med fatt en kamppis. Henriikka fran min opisto, sa perfekt! Nu ar det bara jobb och lagenhet som fattas. Aa,justja.




Janina, hur star du ut? Jag beundrar dig tjejen! (Och skriv din blogganddress till mig. Kommer inte in pa din blogg liksom. Tror jag skriver nanting fel )

Kommentarer
Postat av: janina

min bloggadress är. www.jiina.blogspot.com

2007-09-08 @ 08:29:38
Postat av: Henna

Min bloggaddress: www.henskikinuski.blogg.se

2007-09-08 @ 15:13:18
Postat av: VonPuhakka

Och min blogg är bättre än alla andra så besök enart www.vonpuhakka.wordpress.com ;)

Postat av: Saara

och min bloggadress är : www.SaaraEmilia.blogg.se
Försök stå ut syrran ;P

2007-09-08 @ 20:31:15
Postat av: VonPuhaka

BTW, glöm inte att gratta Petri genom min blogg, http://vonpuhakka.wordpress.com/ ;)

2007-09-08 @ 23:37:01
URL: http://vonpuhakka.wordpress.com/
Postat av: Rakas

Rakas, det är lika jobbigt för mig! Men det är därför vi har varandra! I miss you my honey <3

2007-09-08 @ 23:39:12
URL: http://vonpuhakka.wordpress.com/
Postat av: Petri

Tom, du är så himla romantisk. ;P

2007-09-08 @ 23:50:11
URL: http://iland.blogg.se
Postat av: Ami

Sitter här framför datorn, just hemkommen efter en härlig promenad i höstskogen med Eeta o Heidi. Det är söndag hela familjen njuter av lite lugn efter en hektisk vecka. Melvin sitter i mitt knä och frågar mig: Mikä on "tompis"? Kerron sille et se on kaveri ja kysyn et kuka on sun "tompis". Se vastas ihan hartaasti: Päivi..

2007-09-09 @ 12:41:21
Postat av: Isä

Jt Päivi
Terveisiä Oslosta. Veimme Tomin sinne ja tapasimme Pekkaa ja pidimme Anteron kanssa seuroja. Äiti ja Anneli olivat mukana. Mukavaa kun pojat saavat yhdessä touhuta siellä Oslossa ja siellähän on niin paljon muitakin saman ikäisiä. Siellähän taitaa Päivi jatkossa olla sinunkin paikkasi. Kerropa Päivi vähän uudesta perheestäsi siellä kaukana.
Jrt Isä

2007-09-10 @ 09:42:23
Postat av: Jenita

Nu vill jag höra hur du har det päivi!!! Jag blev så besviken när jag vill läsa om dina äventyr så står det bara en massa vad tom ska göra.. pettymys! :)

2007-09-10 @ 12:20:17
Postat av: jenita

Wow, vad mycket du hade uppdaterat om dina äventyr. det såg jag inte ens! Kul å läsa, så då är det ju faktiskt ok att beklaga och ägna ett inlägg till tom också! ;) Kramar

2007-09-10 @ 12:22:44
Postat av: Heidi

Uppdatera!!!!
(tråkig kommentar, jag vet.)

2007-09-10 @ 15:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Pivven <3 Tom