info

Ah, vad skoj med sa manga kommentarer!
Jag har varit pa lager vid Canadas grans. (Var faktiskt pa Canadas sida ocksa!) Mycket skoj!
Darfor har jag inte hunnit uppdatera och nu ar jag alldeles for trott for en langre uppdatering, setat 20 timmar i bilen. Men jag har sa mycket att beratta! Sa imorgon ska jag hinna med det, har jag tankt.

Jag ar forresten hos Siljander nu, det ar Carisas (mamman i familjen jag ar hos) familj, hennes syskon och foraldrar ar helskoj! Imorn ska Tom (Inte min dock, utan pappan i familjen jag ar hos) hamta mig. Har inte ens traffat honom, var namligen bara hemma hos dom i en och en halvtimme. Den tiden stod jag i dushen, pa ett ungefar.

Berattar mer snart. Hoppas allt ar fint och att ni sover gott!

Kommentarer
Postat av: Tom

Vakna då, vill ju snacka med dig :)

2007-09-04 @ 09:52:00
Postat av: janina

UPPDATERA!!!!!!!!!!!!!!!;)

2007-09-04 @ 10:00:11
Postat av: Petri

Roligt med en uppdatering.. :P

Postat av: Knasbertil

Jt Päivi!
Olipa ihana saada edes vähän elonmerkkiä susta. Odottelemme innolla jatkoa.
Täällä kotona kaikki hyvin.
Tobias täyttää tänään 7 vuotta ja illalla tulee kaverit.
Talo täyttyy naurusta, klpailuista, marengista, juustonaksista, suolapähkinöistä sukkien alla... Jrrt äiti, nukkuva Martina ja piirtävä Hannes (muut ovat vielä koulussa ja töissä)

2007-09-04 @ 13:06:48
URL: http://pivvenipaulina.blogg.se
Postat av: Heidi

Hejsan syrran!
Tänk att du är ute i stora världen nu, konstigt. Förstår om du är helt poikki. Rest i så många timmar o till råga på allt ska man vara trevlig, social, prata engelska (inte sååå lätt)
Mer detaljer önskas..
Jag har en trevlig sthlmshelg bakom mig
KRAMAR

2007-09-04 @ 13:36:25
Postat av: Julia

Kul att höra att du har det så bra! Saknar dig här hemma ska du veta!

2007-09-04 @ 19:29:00
Postat av: Ami

GF!
Skönt att du kommit fram helskinnad och kul att du redan hunnit uppleva en massa skoj.. Ska verkligen lusläsa din blogg, så jag hoppas att du i alla fall har lite tid att blogga..
Familjen Vähäjylkkä mår vardagsbra! Tisdagkväll, Janne är på volleyboll, barnen susar och jag tog mig tid till det här.Ü
Kramizar Ami

2007-09-04 @ 21:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Pivven <3 Tom