Våldgästar


Jag tänkte våldgästa denna blogg lite, hon har ingen aning att jag kommer att göra detta :)

Tänkte bara informera er om mitt liv lite här i Norge. Har som ni vet lagt ner min blogg (igen) så ni vet inte alls vad jag gör, men här kommer en liten resumé.

Jag jobbar fortfarande på Flavours, en kombinerad affär med café. Trivs helt okej, lite långtråkigt att göra i princip samma sak varje dag men det går. Jobbar rättså mycket så har inte så mycket fritid men när jag äntligen har tid att göra saker så sitter jag vid datorn, pratar i telefon eller är ute och går. Finns inte så mycket att göra här just nu, börjar bli vintern så det blir kallt och mörkt tidigt på dagarna.

Jag bor i en fin lägenhet och trivs hur bra som helst i den, mycket bättre än vad jag trodde jag skulle göra! Nu har man bara svårt att somna fyra dagar i veckan istället för varje natt som i den förra lägenheten.

Har varit ledig idag och ska även vara ledig imorgon, första ledigheten på 15 dagar så det känns bara bra.
Idag har jag inte gjort så mycket, varit ute lite, suttit och fixat designen på denna blog och varit och ätit lite med Pekka och i morgon ska jag och Petri, som också är ledig, åka till Oslo och se hur staden ser ut :) Vi tar med kamera så ni kommer nog att få se endel pose-in-oslo bilder ;)

Sitter nu här och väntar på att min älskling ska komma in på msn, och jag saknar henne om ni inte visste det! tur att det bara är 35 dagar kvar!

Nu ska jag sluta våldgästa och fortsätta på mitt hemliga projekt! Vi kommer att releasa det vid årsskiftet, så håll utkik!

- Tom Puhakka

Kommentarer
Postat av: pivvenipaulina

Pom Tuhakka :D Skulle kolla min blogg och vad ser jag? haha, tankte att "viekrua datorn ar stord, tar fram inlagg som jag antingen aldrig skrivit eller sa gamla inlagg, kommer liksominte ihag att jag skrivit nat om att valdgasta. haha, skoj ju ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Pivven <3 Tom