sommar fortfarande


Tror det ar runt 35 grader ute idag. Och igar var det likadant, sa har det varit dom flesta dagarna. Pa kvallarna kan man fortfarande ha t-shirt pa sig utan att frysa. Visst, loven har borjat bli gula och sa.. Men det ar fortfarande sommarvarme. Varmare an vi hade i Sverige under mitten av sommaren typ. Jag klagar inte!!

image66


Nu ska det dushas, packas, barnvaktas, kanske nordas mer innan det ar dags att aka ivag. 8 timmar i bilen kanns ingenstans! Ser sa mycket fram emot att aka pa youth days!

Om jag hinner sa ska jag lagga in lite bilder innan jag aker. Ha en helskon helg!

Kommentarer
Postat av: Anneli

tro inte att vi är avundsjuka! inte det minsta! Vi njuuuter av kylan här i norr! (inte) Njut för vår del också! :)

2007-10-05 @ 21:14:46
Postat av: jenita

Mysigt med sommar. Jag vill också! Idag var det dock en sån där perfelt höstdag med sol och varmt väder. Men synd att hösten domineras av regn och rusk! Ha det kul där borta vart du nu skulle! :) Kram

2007-10-06 @ 21:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Pivven <3 Tom