Panik?


Vet ni vad? Mina hjarna har fatt black out. Minns nastan inga koder langre. Mitt bankkortsnummer? Har inte en blekaste aning. Minns inte heller mitt pin-kod till svenska mobilen.

Har alldeles for manga olika losenord och koder att halla reda pa ju. Bamkkortskoden har jag inte behovt pa hela den har tiden har, och kortet ar relativt nytt sa det ar anledningen till att den fallit i glomska. Svenska mobilen har jag inte stangt av pa sa lange, sa nu nar det stangdes av sa minns jag inte koden. Vad ska man ta sig till?

Det ar inte forsta gangen jag far black-out kan jag tala om for er. Det har liksom hant forr. Lisa Nord, min gamle hemkunskapslarare fran hogstadiet, skrattar nog fortfarande at ett prov dar. Mindes ingenting. Skrev bara koka korvar med kastrull pa, pa nastan varje fraga. Haha.

Det ar host har. Pa ritktigt. Kallt ocksa. En vinterjacka maste inhandlas snarast. Har inte stott pa nan fin till lagom pris an. Skulle vilja ha en rod, da jag redan har en svart och en morkgron at home.


Fjarde inlagget for ikvall. Get a life Pivven.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Pivven <3 Tom