Orka sova


Nej, det orkar jag inte anda.  Har nothing to do. Men ar inte det minsta lilla trott sa vad gor man.. Och nar jag ror pa mig sa lovar jag att Kyler vaknar. Sa jag kommer att sitta har heeela natten. Oh yeas, morgon hos er darhemma snart ju. Och den dar Sakke sticker till jobbet sa Tom kanske kan sitta vid hans dator och komma in pa msn!  Meeen. Hur kan jag fa honom att forsta att jag vill att han ska komma in pa msn?
Kan varken ringa eller skicka sms. Hmm. Och ett mail vaknar han inte utav. OCh det finns inte nan inne pa msn som skulle kunna ringa honom. Vilket dilemma.

Imorgon tror jag att jag ska klippa mig. By myself. Ar sa fruktansvart less pa mitt har. Det ar langt och brunt. (later bra hittils va?) Men platt, trist, utslitet, "lockigt". Urless var ordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Pivven <3 Tom