Onodigaste inlagget hittils


Viktig information om mig foljer. Ooh, superviktg liksom. Las otroligt noga.


1. vad heter du? Paivi Paulina Lopponen (Pivven)
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Har redan bytt till mitt andra namn.
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Vet faktiskt inte, mamma, pappa??
4. vilket stjärntecken är du? Vattumannen. Envis alltsa.
5. vilken årgång är du? 87:a
6. vart bor du? Hm. I Michigan just nu.
7. bott utomlands? Ja, just nu i USA. Har aven bott 9 manader i Finland. Och snart blir det Norge. Annrs Sverige
8. flyttat antal gånger? Ett par sadar..
9. vart skulle du vilja bo? Just nu i Norge
10. vilken skolklass? Ingen alls langre. Men var en av Biggans anglar ;)
11. vad vill du bli när du blir äldre? smart, rik och fortsatta vara lycklig
12. familj? DET har jag, och tacka vet jag det. Alla 16 syskon samt mamma och pappa ar underbara ;) 
13. civilstatus? Tom <3

UTSEENDE
1. hur lång är du? 160cm
2. hur mycket väger du? Det fragar man inte en tjej! Sarskilt inte en som ar i USA.
3. hårfärg och frisyr? Brunt RonjaRovardotter-rufs utan lugg och med lite s k lockar.
4. ögonfärg? Som dom flesta Lopponen sa ager ocksa jag ett par bruna ogon.
5. mest nöjd med? Min vanstra lillfingernagel.
6. minst nöjd med? Maste val vara hogra lillfingernageln
7. skostorlek? 38-39
8. glasögon? Ja, mina vackra rosa skapelser som jag egentligen alskar men ofta bara glommer bort.
9. har du några piercingar/tatueringar? Ojaa. Nej. Tatueringar ar bland de fulaste som finns. Likasa piercingar.

FAVORITER
1. filmer? Vet inte ritkigt
2. låtar? Hm, sager pass.
3. årstider? Sommar och borjan av hosten. Och varen. Och vintern nar det ar jul och nar man ar i backen.
4. mat/dryck? De mesta med kyckling ar gott. Dryck, vatten kanske? Gillar kolsyrat mineralvatten. Oboy tillhor det forflutna.
5. djur? Hmm, ar ingen djurfantast och hundar luktar illa. Vi har en kanin iallafall. Rigth?
6. färg? svart, rod, gul, guld, silver, gratt, gront, orange.. De mesta faktiskt.
7. parfym? Har fortfarande inte trottnat pa mitt grona DKNY-apple. Annrs brukar Toms parfymer lukta gott ;)
8. tv-program? Sager nog pass har :P
9. ämne i skolan? Bild har val alltid varit en favorit..
10. sysselsättning? De mesta. Umgas med folk, F&S saknar jag, shoppa, pyssla.  

KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka? En svart enkel.. Annars letar jag efter en ny vinterjacka. En rod.
2. vad använder du just nu för skor? Lit eolika, ar skofantast.
3. favoritfärg på kläder? gratt, brunt eller svart, tillsammans med nan annan farg.
4. favoritmaterial på kläder? Hm, de ar val olika.
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Snygga nya jeans. Finns ej har kan jag tala om.
6. favoritaffärer? Har inegn direkt favorit, finns sa manga bra.
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Sa mycket som jag har rad med, ibland lite mer ;)
8. favoritmärke? Ar jag trakig nar jag sager pass dar ocksa?
9. vad har du för byxstorlek? 1234567890-
10. vad har du för tröjstorlek? ar val samma ;P

DITT RUM (blir sovrummet då) Har borta.
1. stort, litet eller mitt emellan? Ganska litet.
2. vilken färg på tapeterna? beige typ
3. vilka färger går rummet i i övrigt? vitt
4. favoritmöbel i rummet och varför? Allt som finns dar. Sangen, byran och spegeln. Ar beroende av dom alla.
5. vad vill du ändra där inne? Gillar det som det ar.
6. vad har du där inne av följande:
a) tv? Nej
b) video/dvd? Nej
c) dator? Nej
d) stereo? Ja
e) telefon? Tva mobiltelefoner
7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Garagetak, massa arbetande gubbar, hus och lekpark.
8. vad gör du oftast i ditt rum? Det mesta.
9. vem förutom du brukar sova i din säng? Bara jag. Iiris sov nog dar fore mej.
10. favoritpryl i rummet? En fin ram med ett fint kort i ;)










BLANDAT
1. vad heter din morfar? Olavi
2. var har du i din:
a) jackficka just nu? nyckel
b) skolväska just nu? Har ingen. Saknar inte heller ;)
c) handväska eller liknande just nu? Det skulle ta ett ar och rabbla innehallet.
3. vad är du beroende av? Min telefon, for den betyder Tom just nu.
4. vilket land kommer du i från? Sverige. Mina foraldrar ar dock fran Finland.
5. vilken sorts lipsyl använder du? Dove, mirame eller nat annat tjaffs som man blir torr i halsen av.
6. vad tror du på? Mycket, ar lattlurad
7. Tillhör du någon religion? Jaos.
8. vad köpte du senast? tidningar.
9. har du nåt husdjur? tror kaninen ar kvar?
10. vad bor du i? Hos en smabarnsfamilj for tillfallet, i ett hus.

GREJER
plånbok: En rod och fin, som jag fatt av Sammy i julklapp. Ps, har mynt fran fem lander i den!
tandborste: En eltandborste.
smycken: Alskar armband
solglasögon: nagra stycken. Ju storre och fulare, desto battre.
underkläder: Ja, hellst ;)

Kommentarer
Postat av: Petri

Ditt rum är verkligen myspys. Fint! :)Skojigt att du längtar till norge, du kommer väl hit sen? :P (För att hälsa på mig såklart. Tom bor med mig, så det är ett plus) Eller hur? ;D

2007-10-18 @ 19:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Pivven <3 Tom