nemas inspiration


Sa det blir inga fler blogginlagg ikvall.

Maste ha vart shoppingturen som tog kraften ur mig. Var i en miljon affarer utan att jag kunde kopa nagonting alls. Med tre sota men griniga smabarn och en mamma som antligen slipper kopa gravidmageklader. Vi var i dom flesta affarer tills dom stangdes. Kom hem halv-elva. Dackad och slut! HAr nog aldrig forut blivit slut av en shoppingtur. Men det berodde nog pa att jag inte inhandlade nagonting. Jajaa,ja. Det var rattsa skoj andock.

Imorgon ska hag ta med Alena och Kyler till sjon for att mata ankor. Pensionarsvarning jag vet, men Alena har snackat om dom dar ankorna i ett x antal dagar nu sa om jag tar med henne dit sa kanske hon borjar snacka om nat annat. Vore himla trevligt.

Imorgon ar det bara tjugofem dagar kvar tills jag ar hemma.. Vad sa ni nu da? ;P

Forresten, imorgon ar det Halloween pa riktigt har. Helgen var tydligen bara lite uppvarmining. Ska fota lite och lagga upp pa bloggen. Ma HAlloween saker alltsa.
Kanner inte for att fota mig sjalv. Ar i rullande tillstand. Gaaah.

Oj, det blev visst en inlagg anda. nu ska det sovas gott!


Kommentarer
Postat av: janina

kul när du uppdaterar så mycket!!när du kommer hem igen ska jag se till att vi ska ha en "välkommen hem" party för dig;)

2007-10-31 @ 11:24:06
Postat av: Henna

Jaa, håller med, vi måste verkligen mfesta som aldrig förr när du kommer! :) Kul å läsa din blogg när du uppdaterar! Typ et enda jag gör vid datorn nuflrtiden. Vet du, klarade teoriprovet idag! :) Inte alls lång tid kvar tills du kommer ju! Aah!

2007-11-02 @ 13:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Pivven <3 Tom