Med ett leende pa lapparna


Ser
ni vad min helt underbara pojkvan gjort?
Nu ar min gamla trakiga bloggdesign gone for gott! Kommer inte att sakna den. Inte det minsta lilla.

Ah, nu ar bloggen sa fin..

Han satt uppe vid fem (hans tid) och fixade, trixade, donade och pratade med mig. "Ar det har bra eller blir det battre sahar?" Sen andrade han efter hur jag ville ha det.

Oikeesti, han ar valrdens basta pojkvan. Sitter jatteofta uppe for min skull, laange, skriver langa mail, brev, ringer och helt enkelt bara staller upp.
Han ar sa underbar och jag ar sa himla kar i honom!!!

Nar jag sovit nasta natt ar det bara 34 dagar tills vart kramkalas!


BTW. Hade en jatteskoj helg! Akte till en lagenhet och sov over. Vi var 4 tjejer dar, vakade till havfem och satt och snackade tjejsnack, vaknade urtrotta och glada.. Det var sa skoj.

Allting ar sa viekuran bra nu och snart ar jag hemma!!

Las forresten mina tva forgaende inlagg, Tom som skrivit dom :)



Tack rakas!

Kommentarer
Postat av: Tom

åh, det var så lite så! men den blev mycket finare :)

Godnatt älskling

Postat av: Saara

helt sjukt fin nu faktiskt :)
Tom är faktiskt riktigt söt mot dig, och du är säkert söt mot honom också :D

2007-10-23 @ 16:45:39
Postat av: Tanita.

Nii-iin romantiska :)

2007-10-23 @ 17:20:23
Postat av: Henna

Nämen hej å hå vad fint det blev här då! :) Kramkalas var det ja. Fast jag tror du menade kramkalas pivven+Tom. Men JAG ska minsann också kramas med dig! ;)

2007-10-23 @ 19:52:02
Postat av: Henna

Nämen hej å hå vad fint det blev här då! :) Kramkalas var det ja. Fast jag tror du menade kramkalas pivven+Tom. Men JAG ska minsann också kramas med dig! ;)

2007-10-23 @ 19:52:08
Postat av: Anonym

Vaikka en olekaan kommentoinut viime aikoina niin olen toki seuraillut seikkailujasi siellä tuulisella mantereella. Työpaikallakin kyselivät, että miten olit selvinnyt tornadosta eli moni jakoi kanssasi sen myrskyyön kellarissa. Sinun ja Tomin kommenteista päätellen pitää vanha sananlasku paikkaansa: "Pitkä ero on rakkaudelle kuin tuuli tulelle. Heikon se sammuttaa mutta vahvan se saa roihuamaan." Oli myös mukava lukea Tomin kommentti Oslon arjesta.

2007-10-24 @ 16:13:55
Postat av: isä

Jostakin syystä ei tullut nimeä mukaan vaikka sen kirjoitin mutta isältähän se edellinen viesti oli

2007-10-24 @ 16:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Pivven <3 Tom