Jag och min nya karlek


Jag hade tittat efter honom ett langre tag, varit fortjust och sa.. Men inte vagat ta det avgorande steget. Men nu ar han min!! Jag ar vral-kar och tror pa ett langt och tryggt forhallande mellan oss! :D Jag <3 Canon powershot SD 750

image59

image62

image64
Bilder fran min morgonpromenix. Kommer roligare bilder senare..


Att amerokanare gillar Halloween vet nog alla, men jag vet inte om jag hade velat ha en san har staende vid min grav!



Huset jag bor i.. Mitt fonster kan ni se dar uppe. Spannande va? haha.






Kommentarer
Postat av: Saara

den där bilden på dig .. ? missä ? fina bilder förresten. kameran verkar vara helt bra . :)

2007-10-03 @ 20:54:12
Postat av: Isä

Onnea alkaneelle liitolle. Kuvat olivat hienoja. Roskapönttö Amerikan kotisi edessä oli tutun ja turvallisen näköinen. Yksi tärkeä neuvo sinulle Päivi. ÄLÄ KOSKAAN MINKÄÄN SYYN VARJOLLA LAINAA SITÄ VEHJETTÄ MINTULLE!
Täällä kotona sain valmiiksi Saaran huoneen remontin. Se harmaa väri mitä sinä käytit riitti siihenkin huoneeseen. Katonkin maalasin.
Suksiakin ostimme ja sinullekin ovat yhdet valmiina kenkineen ja siteineen eli onnellista talven odotusta.

2007-10-04 @ 15:03:47
Postat av: Anonym

Nämen va skoj! Men jag vill veta var din och Toms bild är! Klarade förrsten in teorin idag.. Fick 51p.

2007-10-04 @ 17:23:40
Postat av: Saara

grattis, du har blivit faster igen åt en liten Teo :)

2007-10-04 @ 17:49:48
Postat av: Saara

THEO. låter bättre när det är ett h med ;D

2007-10-04 @ 21:42:17
Postat av: Minttu

"Yksi tärkeä neuvo sinulle Päivi. ÄLÄ KOSKAAN MINKÄÄN SYYN VARJOLLA LAINAA SITÄ VEHJETTÄ MINTULLE!"
Jag tycker om dig också, pappa! ;)

2007-10-08 @ 00:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Pivven <3 Tom