Favoriter i repris


Jaos, tittade igenom mitt bildarkiv och.. Tankte bjuda pa lite favoriter i repris. Skriver forklaring under (klicka pa bilden for storre bild). Borjar med sista bilden forst!




Martina. Klockren bild va? Kan fortfarande inte tjura nar jag ser den bilden. Underbar ju!
Vi var till Colorado forra aret, haha..
Jag och Caro kan ocksa sminka oss. Det ar bara pa opisto man gor sant dar.
En vintrig dag med Hannes. Saa mysigt!
Min syster Knasse och varlden somrigaste bild.
Jag med mamma och pappa i turkiet. (daaligt humor)
Fejkstudenten! Sa skoj och Brrr!
Mormors och morfars tastrumpiga fotter.
Ahum. Inga kommentarer. Eller joo. En trevlig Bjorkastugan resa (har blivit fler efter det)
Jag och varldens sotaste MArtina. Bara for att jag saknar henne sa mycket!
Riktiga studenten...!!
Dalarna. Djurmo klack. Och... Trevligt!
Tack att fa vara sadar nara honom igen! Arght! Snart ar det ju bara 3,5 veckor. Wihou!!

Kommentarer
Postat av: Minttu

Världens sötaste men bestämdaste och envisaste och roligaste martina, som btw har mycket mer hår nu och är inte flintskallig längre ;p saknar dig!

2007-10-30 @ 12:31:59
Postat av: Pirre

Oikeesti me ollaan ehkä maailman rumempia! Mä en kestä sitä Björkastugani kuvaaa :D Det var tider ;) Tanin pylly on ehkä maailman ihkuin!!!!!!

2007-10-30 @ 13:14:26
Postat av: Dan

Haha, fejkstudenten. Och jag har almanackan med dig i, inte illa. :p

2007-10-30 @ 23:13:53
Postat av: pivvenipaulina

Minttu: I know! oouh, sa hon kan inte langre kallas for Skallepar? :D Saknar den lilla tjejen!

Pirre: Haha, du har nog lite ratt. Men DET var tider det. Jag tycker ni alla som ar gifta ska slita er fran era gubbar nan natt och dra till Bjorkastugan igen! Bara for att.

Dan: Egentligen ar det ratt illa :D Har den almanackan jag med, ville ju inte vara samre an dig!

Postat av: Essi

Vilken rumpa alltså! Det ska vi verkligen göra nångång men börjar nog bli lite väl kallt. Det var himla skoj!

2007-10-31 @ 11:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Pivven <3 Tom