En manad. Tva manader.


Om exakt en manad aker jag hem. (wihooooo)
Jag ska gora allt for att trivas bra och ha sa skoj som mojligt har. Pratat med mamma, storasyster och Tom i telefon idag. Behovde det verkligen, ibland har man sanna skitdagar. Och vet ni hur himla mycket det hjalpte att snacka med dom? Fick klaga ur mig allt till folk som lyssnar och bryr sig. Det ar guld vart.

Om exakt tva manader ar det julafton. Jag ar en typisk jul-manniska. Alskar julen helt sanslost mycket. Hela min familj ar nog jul-manniskor. Vi har en hel del traditioner som vi bildat i varan familj som absolut inte kan andras. I ar kommer det ju att vara lite annorlunda, nar vi inte far plats hemma langre (vi har blivit for feta). Men det kommer att bli himla bra anda! Jag ar helt saker pa det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Pivven <3 Tom