barnvakteri



Donkin Donuts ligger 50 meter fran huset jag bor i. Hmm, mindre bra. Men deras mango-smoothies ar liksom typ det godaste som finns. Nastan godare an kyckling-gryta.


Alena, mysko min.


Hmm, inte min favoritbild direkt.


Ge aldrig smoothie at smabarn, sarskilt om dom sitter pa trappen. Och sarskilt om det finns mycket myror i narheten. Dom tycker namligen ocksa om smoothies.

Fick fortsatta inomhus. Myrorna fick overta festen utomhus. (ganska bra fotat av en tva-aring va?)


Jag vet, mitt har ar ett katastrof. Och jag har mina USA-kilon. Men men, det ar jag iallafall.

Kommentarer
Postat av: Tom

Rakas, jag saknar dig!<3

2007-10-05 @ 22:42:13
Postat av: Petri

Roligt med en massa bilder! :D Jag fick jobb i Norge, till slut. Så jag åker imorgon, börjar på torsdag. Skoj, skoj! :D

Postat av: Ami

Heips!
Hur går det för vår american sister? Nu var det några dar sen sist.. Har du varit med om några nya äventyr?! Här kör vi på nästan som vanligt, var i Stockholm i helgen me hela familjen. Det var skoj! Idag har jag varit hemma från jobbet för Melvin har varit sjuk. Det var faktiskt jätteskönt, hann med en massa här hemma. Ha det bra o blogga på!

2007-10-09 @ 20:38:47
Postat av: janina

va kul med nya bilder!du borde ladda up på typ bilddagboken..:)saknar dig.kram

2007-10-10 @ 08:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Pivven <3 Tom