21 saker ni inte visste


Las: jag.

♦ (Hall i er) Ar nastan sugen pa att borja plugga igen. Till hosten kanske..

♦ Tar outfits-bilder via spegeln nastan varje dag har.. Haha, teinipakkaus. Tidsfordrivning, ni vet.

♦ Tycker att popcorn med appel eller caramelsmak nastan ar gott.

♦ Har inte handlat med mynt en endaste gang har, for jag fattar inget om dom och det kanns sa fattigt (tss, jag ar i och for sig fattig).

♦ Folk har trott att jag varit bade Toms syster och fru har (alltsa pappan i familjen, inte  Tom M P).

♦ Tanker ringa till Mona pa Tornholn och hora om hon fortfarande har lite jobb at mig nar jag kommer hem

♦ Var hemma hos ett homosexuellt par forra veckan, och kopte en baddsoffa. Yakkie.

♦ Dissade en (canada)thanksgiving-middag igar, at spagetti och kycklingsas istallet hemma hos M

♦ Rakade kora pa en dod ekorre med barnvagnen haromdagen. Det lat "schplashll".

♦ Hyser nan slags hat-karlek till dammsugaren har (18 knappar samt cd-spelare pa den).

♦ Nar dom stangt av vattnet anvande vi coca cola (diet) nar vi borstade tanderna.

♦ Har blivit "polare" med en Sheriff har. Oooouh

♦ En av mina vanner har ar en forskare, jag var inne pa labbet med henne och.. Resten ar historia.

♦ Langtar helt sjukt mycket tills jag kan gora nat helgalet, barnsligt och omoget. Orka leka vuxen.

♦ Varje gang jag blir lite radd (ar ganska lattskramd nufortiden) pratar jag hogt for mig sjalv eller latsas prata i telefonen om jag ar ute bland folk.

♦ Har gatt upp typ 50 kg har. Kanske 60. Forbered er pa det!

♦ Om 4 veckor har jag varit hemma i ungefar 40 timmar

♦ Har kommit fram till att ordet sjalvstandig inte har nagonting alls med mig att gora

♦ Laser nastan inga andra nyheter an kandisskaller, just nu. Laser ju bloggar ocksa ;)

♦ Vaknar varenda forbannade natt av att taget tutar nastan 100 ganger typ 1km bort. Sa irriterande!

♦ Funderar pa att losenordsskydda min blogg for att vaga skriva mer fritt (las barnsligt).


Har man for mycket fritid sa har man! Da har man tid med sanna har onodiga listor. Men nu ska det sovas.
BTW, ingen Niagra Falls for mig inte.

Kommentarer
Postat av: Henna

Det var roligt att läsa! :D Du kör också med det att (låtsas) prata i telefonen när du är rädd.. (Y)

2007-10-30 @ 11:07:30
Postat av: Minttu

:O Börja plugga? vaaaaaad har hänt med dig? ;p
"Hyser nan slags hat-karlek till dammsugaren har (18 knappar samt cd-spelare pa den)." Helt sjukt, SÅ USA som de bara går å bli!!

2007-10-30 @ 17:24:21
Postat av: Dan

"Tanker ringa till Mona pa Tornholn.." Julafton 16:15-21:15 och Juldagen 16:15-21:15 - vill du ha dom? du får dom. jag har blivit för slö och bekväm med skola. ;p

2007-10-30 @ 23:18:11
Postat av: pivvenipaulina

Henna: Det ar nog en klassiker ;) Men den ar bra! Hennart, hur blwev det med ditt bloggande?

Minttu: Jag vet, jag tror jag fatt solsting eller nat annat likande. Vi far se hur lange det varar. Maste ju lasa upp matte b ialalfall. Mockfjardsskolan, here i come :D Jag vet. Forsta gangen jag sammsog sa tappade jag hakan pa golvet ett x antal ganger. Vem behover tex blinkande ljus pa en dammsugare?

Dan: Haha, tackar DU nej till en tur pa Tornholn? Julafton far du mer an garna behalla men juldagen kanske jag kan sno :P Ska forst testa soka jobb och fa se hur det blir med Norge.. Kanske joinar dej lit epa mockfjardsskolan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Pivven <3 Tom