hejhej


Nu borjar det dra ihop sig. Underbart, var ordet.

Har kommit en bra bit pa vagen med min packning, sa langt att jag insett att jag omojligen kan fa med mig allt. Garderobsrensing far det bli. Jag akte hemifran nar det var sommar och kommer hem nun ar det ar vinter. Det betyder att jag fatt lov att ta med mig massor utav klader. Sant som passar for sommar, host och vinter.
Jag far helt enkelt inte plats med alla mina saker. Tva resvaskor med max 23 kg far jag ha med mig. Den ena vager nog lite over 23 kg och den andra, vager inte riktigt 23 men den ar lite mindre, sa den far jag inte igen.

Nu kom KW. FEEEST :D

Kommentarer
Postat av: Henna

Vem är KW?

2007-11-22 @ 16:11:33
Postat av: pivvenipaulina

Kaija Wuollet :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Pivven <3 Tom