Grattis TOM!!


Imorgon fyller Tom ar. Den viktigaste manniskan i mitt liv. My love.
"Lite smasurt" att jag inte far traffa honom pa hans fodelsedag. Vi SKA fira det sen nar vi ses, I promise (och du har inget att saga till om :P)
Kanns surt som tusan att jag inte kan ens ringa honom, inte ens skicka ett sms, Gaah. Han ringde mig nyss, men jag hade typ ingen mottganing sa det brots 2324 ganger innan vi gav upp.


Grattis i massor rakas!!



image92

Jag saknar, saknar, saknar, saknar, saknar, saknar, saknar dig.
Tva veckor.



Hoppas din dag trots allt blir akta kalas. Trots jobb, trots att du inte ar hemma och trots allting, du vet.



Kommentarer
Postat av: Saarrr

du är då kär iaf ;P saknar dig.

2007-11-11 @ 00:53:30
Postat av: Saarrr

jag måste bara säga en rättså söt sak. jag hittade en lapp på databordet.. där stog det: jag vill att piven kommer hem idag MVH Lina

2007-11-11 @ 22:20:50
Postat av: Minttu

Grattisgrattis Tom (: sköt om dig systeryster, vi ses snart!

2007-11-11 @ 23:20:06
Postat av: äiti

Niin ne päivät vähenevät, kahden viikon päästä olet jo kotona.
Meillä oli eilen kiva ilta kotona.
Juhlimme isänpäivää yhdistettynä synttäreihin. Kaikki muut olivat kotona paitsi sinä, Pekka ja Joel,
No jouluna ollaan kaikki koolla.

Äsken soitettiin a-kassasta ja kysyttiin sua. Pyysivät lähettää terveisiä ja palaavat asiaan kun olet täällä. Koitahan pärjäillä!
Jrrt äiti
Martina heilutti ja lähetti sulle lentosuukon! Millon Päivi tulee? kyselee M.

2007-11-12 @ 10:43:48
Postat av: Tom

Tack rakas, du är lika underbar som vanligt! Jag älskar dig

Postat av: Tom

Tack rakas, du är lika underbar som vanligt! Jag älskar dig

2007-11-14 @ 21:49:58
Postat av: Tom

Tom says:
Tack rakas, du är lika underbar som vanligt! Jag älskar dig

2007-11-14 @ 21:53:12
Postat av: pivvenipaulina

den funkar inte. bara en rad. MYSKO!!

2007-11-14 @ 21:53:42
Postat av: pivvenipaulina

Saara: Fy vad varan lilla Lina ar gullig. ge henne en bamsekram fran mej och sag att jag ska komma hem alldeles snart!

Mamma: Hade garna varit hemma da men men. Men far ta igen det pa julen. a-kassan? Hmm. Lat alldeles for seriost for mej ;) Kram! Skickar tillbaka en flygande puss (haha, vad heter det pa svenska!?) Slangpuss!! till Martina!

Tom: de funkade inge bra men tack iallafall ;) Vet faktiskt inte alls varfor bara forsta raden kom med.. Anyways, love you too!

2007-11-15 @ 04:43:52
URL: http://pivvenipaulina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Pivven <3 Tom