Glada nyheter ;)


Vi kom pa en sak idag nar vi pratades i telefon. Idag kan vi saga att jag kommer hem nasta vecka!! Later inte det himla bra?
Det ar visserligen mandag nu och jag kommer hem nastnasta sondag men det ar fortfarande nasta vecka.  Det later sa himla bra i mina oron nar man sager "vi ses nasta vecka".
 Wihooou! Om en vecka kan vi saga "den har veckan ses vi ju" och veckan darpa ar jag ta mej tusan hemma vid det laget. Ah! Wonderfult. (Hmm, ar det nan som missat att jag har hemlangtan? Brutalt homesick!)

Idag ar bara Kyler och jag hemma. Kanns sa lugnt och skont. Jag hor mina egna tankar till och med ;) Kyler ar dessutom varldens sotnot, vilket ju inte gor saken samre.

image91



Kommentarer
Postat av: Minttu

Pivven, vi ses NÄSTA VECKA!! vietävävietävä skoj. :D hoppas du har de bra där den sista tiden me en sötnöt Kyler, själv pluggar man fingrarna av sig, helt okej det med ;p

2007-11-12 @ 19:28:27
Postat av: Henna

Ja, klart det är nästa vecka ÄVEN om du kommer hem på söndag. Och då. Vad ska man göra först. Måste ju ha en ferre för dig iaf!! Varma KRAMAR!

2007-11-13 @ 10:15:59
Postat av: janina

tjohooo, snart hemma;)

2007-11-13 @ 15:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Pivven <3 Tom