bortforklaringen


Har en jatterolig helg bakom mig, darav inget bloggande.

Men imorn lagger jag upp bilder och skriver inlagg, om jag har tid. Nu vantar min sang, ar sjukt trott. Dom berattade spokhistorier til tre inatt, sen kunde jag inte ritkigt sova efter det. Och vi gick upp nio. Det ar riktigt tidigt for mig. Och shoot, vilken ko till dushen! (24 personer delade pa tva dushar)

Berattar mer sen. Hoppas allt ar fint med er!







Jag saknar Tom. (Nar du laser det har ar det 20 dagar tills vi ses. 19 tills jag aker harifran. Perfecto)

Kommentarer
Postat av: Minttu

Himla skoj att du har en jätterolig helg bakom dig. :) Är fortf ledig idag, men imorn börjar skolan igen, efter 5 veckors break därifrån. Men vadå, 10 dagar tills du åker därifrån? Vart ska du? tell meee :P

2007-11-05 @ 12:39:38
Postat av: pivvenipaulina

Skrev visst fel.. Menar 19 dagar och da aker jag raka vagen hem ;) Men du, kul med lite skola som omvaxling va? Plugga hart!

Postat av: Minttu

okej, blev ju vietävä nästan skraj ;p noeivaa. joodå, helt okej med skola, faktiskt. men inte med de här plugg-berget som samlat sig vid datorn, vietävä. men men, ska vara en äkta pluggis en massa dagar/veckor framöver så ska de bli bra!

2007-11-05 @ 21:06:46
Postat av: Henna

ja, och HÖGST 15 dagar tills du börjar packa :) Så vi säger 15 ;)

2007-11-05 @ 22:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Pivven <3 Tom