klageliklageliklagklag

Huh. Jag är så matt på vädret. Mina skor var vita och torra när jag stack hemifrån. Nu har dom någon slags oidentiferad brunaktig färg och är allt annat än torra. Pissblöta. Jag har sett ut som ett gatubarn hela dagen i skolan, stripigt hår, blöta strumpor (lämnade skorna på tork)  och allmänt äcklig.
Dessutom har brollan min inte lämnat tillbaka det prickiga paraplyet så jag tvingas gå med ett fult, gult IKEA-paraply, fast jag egentligen äger ett gulligt prickigt.

Jag är himmelens irriterad annars också. Är tvungen att vänta på bussen i över en timme. Och min mentor snackar bara skit om lärarstudenten hon äntligen blivit av med. Jag gillar det inte alls. Så nu ska jag sjunka lika lågt och snacka skit om henne.

Jag är dessutom helt sjukt trött på allt plugg. Hatar att behöva säga "Tyvärr, kan inte följa med dit heller, måste plugga". Gaaaah. Om en månad ska det dock vara färdigplluggat.

Hmm, vad ska jag mer klaga på? Finns säkert nånting. Väntas nu.
 
Joo, nu kom jag på en till sak! Min användare här på skolan har tydligen blivit spärrat. Antar att de är för irc.fi. Så nu är tjuvar jag min klasskompis användare ett tag. Det är också himla irriterande.




Funderar på att lägga ner klagandet och bege mig till stationen. I det underbara vädret med mina underbart torra och rena skor tillsammans med mitt övervackra paraply. ORKA.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Spärrar dom användaren för att man är inne på irc-galleria? det var då dåligt! :S Ses i helgen! :D

2007-05-15 @ 15:53:47
Postat av: jonna

mun ei ainakaa oo spärrad, även om ja alltid är in där :) så de måste vara nåt annat!

2007-05-16 @ 07:53:54
Postat av: pivvenipaulina

Tydligen. Men jag fick tillbaka min användare igår :)

Jonna: Joo, men de var därför. Datanissen sa det. Men nu komemr de inte att hända igen ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Pivven <3 Tom