död åt pluggeri

Jag är så mätt på skolarbeten. Det känns så otroligt skönt att betygen ska vara satta på torsdag, efter det kan man ju inte behöva göra särskilt mycket. Okej, att jag inte hinner färdigt med allt tills dess känns inte alls lika bra.
Känner verkligen att jag pluggat tillräckligt för ett rba tag framöver.
Är så less på att känna att jag inte har tid till roligheter och annat. På mörka ringar under ögonen, som kommit av att man pluggat till långt in på natten. På känslan av att inte hinna klart i tid. Jag verkligen hatar att stressa.

Jag är fullt medveten om att jag har mig själv att skylla på en hel del, som inte gjort klart arbeten i tid och därför har minst tredubbel dos av plugg nu. Men jag får ju klaga för det. För det är himla tungt.

Men jag får stå ut idag, det är förmodligen sista natten på extremt länge som jag får lov att sitta vid datorn. Sen får jag också börja leva.

Jag saknar dig, normala liv!




Näe, nu ska det pluggas.

Kommentarer
Postat av: Petri

Snart är det normalt igen...

Postat av: Petri

Skoj med Fjätervålen i helgen! :D

2007-05-30 @ 11:55:26
URL: http://iland.blogg.se
Postat av: Tanita.

en vecka kvar... Sen är det verkligen över för din del. Iallafall gymnasiedelen :P

2007-05-30 @ 21:38:46
Postat av: erik

dags för en uppdatering????????

2007-05-31 @ 14:43:43
Postat av: pivvenipaulina

Petri: Fjätervålen ägde!! :) Eller va säger du?
Tanita: Ja. d eär så gott som över nu, lite läskigt till och med :)
erik: Snälla, så fort jag kommit på hur man blockerar vissa ip-addresser så.. ;P

2007-06-06 @ 12:45:46
URL: http://pivvenipaulina.blogg.se
Postat av: Tan

EN dag kvar! Wihoo :P

2007-06-07 @ 12:43:06
Postat av: Petri

Nu är dit normala liv här, gött va? :D

2007-06-11 @ 16:55:39
URL: http://iland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Pivven <3 Tom