veckans, vecka 13

+
  • Kalasvädret. Otroligt underbart väder. Man kan inte göra annat än att vara glad
  • Sommarjobbet är så gott som fixat, även om jag egentligen vill nånannanstans
  • Plockade fram inlines:en från vintergömmat. Mummah!
  • Farbror Glenns favoritelev är.. Just det, en favorit
  • Massa Martinor och annat skoj folk
  • Promenader, promenader och promenader. amn får aldrig nog av promenader
  • Rummet har äntligen blivit städat och dammat. Och klockan kom upp på plats. Inte illa!
  • Ville har tagit ledigt från allt krigande denna vecka. Alltid skoj
  • Ett par svarta grymt snygga pumps kanske finns kvar, till mig
  • Snart är det påsklov
  • Hade riktigt skoj med Veera på Jerusalem
  • Softa skoldagar med söta (och dryga) klasskompisar
  • Min sjukt "snygga" studentmössa har kommit
  • 18 grader i Sälen i lördags, där jag för övrigt tillbringade endast timmar i lördags



    _

  • Projektarbete och annat skolarbete man har ju inte tid till det nu. Det är bara magsår.
  • Långa bussresor, särskilt när bussen stannar i 15 minuter för att "vänta in tiden"
  • Allt snack om att jag är ett mösterbarn och saker som hör till den saken.
  • Äckligt höga telefonräkningar
  • Jobbiga lärare. Ingen nämnd - ingen glömd ;)
  • Veckorevyns kundtjänst
  • Vidrigt stora flugor och jag fick årets första getingbett i måndags
  • Kummeli - mitt värsta hatobjekt för tillfället


Har en känsla av att listorna kommer att fyllas på med tiden. Men då är det så. Iallafall så får jag väl önska er alla en trevlig helg.


Från mig



Kommentarer
Postat av: Petri

Oj, jag har missat nåt... :P Vart har du fått sommarjobb? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Pivven <3 Tom