onödigt?

Snodde en lista från nåns blogg. (sorry, minns inte vilken)

Höger- eller vänsterhänt: Högerhänt väl?
Humör just nu: Lite smått uttråkad, annars hade jag nog inte skrivit i listor ;) Men glad!
Favoritgodis: Salt och choklad. Och så, sånna där rosaröda hjärtan.
Kläder just nu: Hemmakläder, you know. Och den gråa koftan som hårar av sig.
Musik just nu:
Nerifrån hör jag nån slags barnvisor som.. Låter illa, milt uttryckt.
Sommarplaner: Nån som missat att jag vill till Oslo? Grattis i såfall. Sen sånt som hör sommaren till.
Hur många kuddar sover du med: Förut hade jag massor, nu bara en och när jag vaknar ligger den på golvet.
Spelar du nåt instrument: Är otroligt musikalisk, spelar 17 olika instrument. Haha. 
Morgon- eller nattmänniska: Ibland går jag och lägger mig när mamma vaknar.
Vem är viktigast för dig: Alla som finns runt mig är vitkiga på sitt sätt. De ni ;P
Bio eller promenad: Promenader råkar jag då ut för oftare.
Är du kittlig: Inte ett dugg, faktiskt.
Snarkar du:  Aldrig hört det själv iallafall.
Stjärntecken: Vattuman. Ni vet, envis som synden och liten konstig.
Äckligaste insekten: Vet inte riktigt. Skalbaggar, för de låter så äckligt när man trampar på dom.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Läsa andras tankar och flyga. De blev visst två.
Vad vill du jobba som? De är en hemlis.
Stökigt eller välstädat? De beror på när var hur liksom.
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? Lätt, i sommar. Har inte bestämt mig för om det ska bli med eller utan lina ;)
Gillar du att sjunga? Hmm, ibland. De låter väldigt "vackert" också.
Anser du att du är stark? Ojaa, starkare än dom flesta.
Vad gör du om du får hicka? Går till Ulla. Eller dricker kolsyrat. Eller väntar på bättre tider.
Vad längtar du mest efter just nu? Studenten, sommaren och framtiden.

Kommentarer
Postat av: erik

du e kul men varför använder du inte layouten som jag hjälpte dej med??

2007-03-01 @ 16:23:39
Postat av: Petri

Äckligaste insekten: Vet inte riktigt. Skalbaggar, för de låter så äckligt när man trampar på dom.

Haha, inte så jag skulle ha svarat precis. :P Men vissd, det låter skitläskigt när man trmapar på dom... Har du testat sniglar?

Postat av: pivvenipaulina

Erik: de vet du väl. Den vart ju inte så bra. Jag ville ha något snyggt, inga fjortisfasoner a la Grynet. Men tack för hjälpen ändå :)

Petri: Jag hade faktiskt lite problem med att välja insekt. Näe, sniglar har jag inte testat och kommer förmodligen inte att göra det heller ;D

2007-03-05 @ 15:43:12
URL: http://pivvenipaulina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Pivven <3 Tom