Knasse-mamma-humor



Knasse försöker få mamma att svara på svåra gåtor.
"Mamma, vad är det för skillnad på en häst`"
"En häst?"
"Ja?"
"En häst och vad..?"
"Bara en häst."
Knasse börjar asgarva (tårarna rinner), men efter ett par minuter får hon ur sig nånting.
"Alla ben är lika långa, särskilt den högra"

Mamma och Knasse nästan dör.


Jag tar upp Martina (1 år). -"Men vad är det med dig, du är så grinig idag?"
Knasse: "Just de Martina, har du mens eller?"

Mamma och Knasse nästan dör (igen).











Ja, jag överdriver.
(Info för tröga.)


Kommentarer
Postat av: Mintooosa

haha, niin mamma & knasse humor. men erkänn att du själv också nästan dogade ;) psst. skynda dig från toaletten, nu ska här röjas i rummet, inga råttor här inte. :D

2007-03-19 @ 18:45:50
Postat av: pivvenipaulina

Toosa: Kanske de. Men alla behöver inte veta att jag också har så tråkig humor :)

Postat av: Petriandthero

Hahaha... Vad rå eran knasse är.. Har hört att hon kan slänga ur sig vilka kommentarer som helst. (I tid och otid) :D Såå kul! :)

2007-03-20 @ 23:24:14
URL: http://iLand.blogg.se
Postat av: pivvenipaulina

P3: Hon ÄR rå, vet inte hur det kan komma sig eftersom alla andra i familjen är så snälla :) Fast hon är himla söt ändå. Om hon säger nåt elakt till dig så bry dig inte :)

2007-03-23 @ 13:22:57
URL: http://pivvenipaulina,blogg.se
Postat av: petta

Nej, det är lugnt. Ja bryr mig inte... :P Haha...

2007-03-28 @ 22:27:23
URL: http://iLand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Pivven <3 Tom