en bra måndag

Måndag och jag är inte ens särskilt trött. Hade en fetingskön skoldag idag. En endaste lektion, samhällskunskap. Samhällskunskap A & B var ganska roliga, men det är inte C. Inte särskilt roligt iallafall. Just nu håller vi på med EU, det tar kraften ur en på en måndagmorgon oavsett hur pigg man kände sig innan.

Efter skolan gymmade jag med Neena & Giggi. Himla skönt. Nån som vill skänka mig ett 2KOMBI-kort på F&S till mig?
Sen var jag på stan med min allra bästa vän :) Trevlans var det. Och nu sitter jag i mitt rum, vid datorn. Ovanligt nog.
Mamma frågade mig nyss " Stressar du inte alls för projektarbetet? Har du glömt av att du har nåt som heter projektarbetet?"
Visst, min mamma är jättesöt men nån måtta får det väl vara. Jag kan tala om för er att JA, jag stressar som tusan för det. Och NEJ, har inte glömt av det, hur jag än försökt. Det ligger där och mal, i bakhuvudet. Och ger mig lite extra motion i skolan ;)

Vi får se om min skolvecka blir jättekort. Det beror på hur de blir med Uppsala och Stockholm.

Nu ska jag se till att få nånting vettigt gjort. Eller ta en promenad. Hm, om jag tar en promenad så försvinner det tid. Men då jobbar jag mer effektivt, tror jag. Tar jag inte en promenad så får jag mer tid till vettiga saker.. Men orka. Det blir nog en promenad. Ja, det blir det. Tror jag.

Det är vår. Välkommen säger jag. Helt underbart ju.

Jajustja. Bilden är ändrad once again och ja, jag vet om att den inte ser riktigt ut som mig. Men det är inte meningen heller.
Nii kerta.

Ha en fortsatt trevlig måndag :)

Kommentarer
Postat av: Petri

Hej, jag snokade lite... :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Pivven <3 Tom