uppdaterat

Länge sen man uppdaterade här. Först berodde det på att jag inte hade tid. Innan studenten  var jag så upptagen med allt skoj. Men nu kan jag faktiskt inte skylla på det längre. Har nämligen varit ledig i 8 dagar.
På tisdag börjar jobbet.

Jani, vad har hänt i mitt liv sen sist?
Har nog inte skrivit om Fjätervålen? Iallafall så var vi dit en helg med massa kompisar. Vi var dit för att ha vattenkrig och bli brända. Jag trivdes där iallafall.
Joo, jag har tagit studenten och så har jag tagit studenten.. Och så tog jag visst studenten. Är de nån som missat att jag tagit studenten? Alltså studenten.
image42

På ett ungefär.Nog för att det var himmelens skoj men efter det då? Sen dess så.. Har dagarna bara speedat på utan nån riktig mening. Rätt skönt det med. Har inte hunnit bli uttråkad alls än.


Idag var jag på bröllop. Neenade Neena är giftig nu. Det var himla fint. Jättefint liksom.


Kommentarer
Postat av: Veera sååklart

"Jani" Haha, Jani som namnet Jani. Du är rolens. Grattis till studenten, sa jag det? aja, grattis ;D

2007-06-17 @ 03:50:52
Postat av: Petri

Hon är FETING giftig. Akta er för alla som kan!

Postat av: Paulina

Veera: Tackar ;) Jadu, de känns bra. Jani, låter bra. Flrutom själva namnet. Höhö. Ei vaan.
Petri: Exakt, exakt. Fast inte inte feting dock. Mest giftig ;)

2007-06-20 @ 16:31:03
URL: http://pivvenipaulina.blogg.se
Postat av: Petri

Oj vad konstigt jag ahde skrivit där upe. Det ska såklart stå; Hon är FETING giftig. Akta er för henne, alla som kan! :)

2007-07-14 @ 20:42:28
URL: http://iLand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Pivven <3 Tom