Student 2007


image50

Man tar bara studenten en gång. Självklart ska det fotas då. Rejält. Knasbella är fotografen till just denna bild. Och.. Eeh, jag som fixat den mest orginella blombuketten någonsin, höhö. Smyckerna är också rättså unika. Tillverkade i paint. (Jaa, jag har flör mycket tid) Budgetalternativ. Höhö.

Nej, allvarligt talat så tyckte mi madre att jag skulle ha med fler blommor och gärna fler smycken. Hon påstod att det skulle se festligare ut då. Och självklart ska mammor få som dom vill ;) Men resultatet, jaa.




Jag har inte så där jättemycket att skriva nuförtiden känns de som. Blir mest foton.







image51


Fri som fågeln




Kommentarer
Postat av: Heidi

Frän bukett, det var faktiskt en arbetskompis som märkte att den inte var äkta. Ja, snart börjar jobbet för dig också så får du annat o göra..
Våran mimmi är rätt söt egentligen, helst när hon sover.

2007-06-21 @ 08:42:32
Postat av: Ami

Ompa hienoja kuvia! Fri som en fågel... vart ska den fria fågeln flyga??! Millon tuut meille, ens vuonna vai?? Börjar tappa hoppet... neejdå
Hade bra kära syrran!

2007-06-21 @ 15:32:25
Postat av: pivvenipaulina

Heidi: Haha, kom inte och säg att den ser äkta ut ändå ;) Buketten alltså. Ja, hon är söt när hon sover och käkar pepparkaka. Enda gångerna hon är nöjd. Nejdå, skämt åsido. Nog är världens mest bortskämda unge söt. Sötast i världen typ. Snart är det Finland som gäller!!
Ami: Tackatackar! Den fria fågeln flyger nog inte så långt. Hon funderar starkt på att skaffa sig en lägenhet i Borlänge om nån snäll själ ger henne ett bra jobb :) Haha, igår var jag äntligen hos er. Bättre sent än äldrig. Trevligt var det också. Hoppas ni har det bra i Finland :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Pivven <3 Tom