ohelg

Jaha, fredag eftermiddag, nyss hemkommen från skolan.. Så allt borde vara frid och fröjd. Men icke, vet inte vad som är fel men jag tycker att det bara är jobbigt med helg nu. Hur sjutton kan man bli nedstämd av helg? Det händer ju inte, kan jag erkänna. Har väl bara blivit feting-pluggis ;)

 Näedå, men har ju bara varit i skolan i tre dagar denna vecka, så kanske är det det som spökar. (Nästa vecka blir det en skärpning, I promise.) Jag gillar när man får kämpa för lite helg. På en fredag eftermiddag ska man vara helt utmattad och räkna minuter tills skolan slutar. Nu har jag liksom bara flamsat runt och inte gjort nåt vettigt alls. Eller joo, två prov mindre. Alltid bra. Rättskunskapen som jag hade sånna magsår för eftersom jag inte riktigt tog mig tid till att plugga det, gick mycket bättre än jag trodde att det skulle göra. Skönt, skönt.

Mitt rum riktigt tigger om en städomgång. Och mina ögon tigger om sömn. Så egentligen är det väl inte så tokigt med helg ändå.
Och snälla nån, gör att det blir en rolig helg. Nån som orkar fixa massor av roliga grejs?

Var förresten med Jessie till Kupolen idag och testade massor av vita klänningar. Måste alla vara så genomskillniga och pyjamasaktiga? Känner mig som en mormor. Och dom röda skorna finns fortfarande kvar.. Jag är nog lite småkär i dom.

Men nu ska jag ner och vara social med syster.

Kommentarer
Postat av: Ami

hoppas att du haft en bra början på helgen, trots att du inte hoppade jämnfota av glädje av bara tanken att det var helg.. sen är det ju alltid kul om ditt snygga rum förblir snyggt och får sig en omgång av dammsugare o två duktiga händer som bär bort tvätthögarna.. måste säga att lyckades verkligen med ditt målande och fixande! Vi ses!

2007-01-20 @ 10:25:18
Postat av: Julia

Men vadå, vad är det för fel på en mormors pyjamas nu då? ;-) Hittade du nåt vitt och snyggt till slut då?

Postat av: pivvenipaulina

Ami: Ja, vet du, Min helg vart jättebra ändå :) Brukar bli bäst när man inte förväntar sig så mycket. tack, jag är jättenöjd! Men måste ju säga att ni yckats med hela huset. Hallen är kanonsnygg :)

Julia: Men jag är 20 snart och inte 70 ;) Japp, jag hittade en som jag vart jättenöjd med. Du får se imorn :)Har några studentmössor med mig till dej också ;)

2007-01-21 @ 23:30:57
URL: http://pivvenipaulina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Pivven <3 Tom