det kallas för idétorka

Hänt sen senast:

  • Snön som kom,  försvann också.
  • Folk "förväxlade" mej med Gun från Kavrtetertsgatan. USCH! (bytt namn på irc för den sakens skull ;P)
  • Syster nr 2 är hemkommen från Afrika nu. Det tycker vi om, även om hon hade haft det bra där.
  • Min allra käraste ägodel adopterades bort över en natt. Kände mej helt handikappad utan min andra hälft, dvs mobilen. Och den stackars lilla luren hade förändrats på den korta tiden.
  • En människa har rotat i min hjärna och haft på en massa lera på hårbottnet.
  • Jag har vakat massor av timmar. Så nu vet jag att jag kan det också. (Henna, ledsen men nu behöver inte vi försöka med det igen)
  • Jag har hittat en kompis som jag hade tappat bort för ett tag sen. Är man en äkta kompis om man åker till Nya Guinea utan att infomera mig?
  • Kollat på hockey. Eller mest kollade jag på utvisnigarna.
  • Missat två dagar i skolan. Inte bra!
  • Blivit den näst yngsta familjemedlemmen med körkort.
  • Knasat runt på små promenixer i tid och otid.
  • Letat efter snygga vita kläder till fejk-studenten. Och det har gått.. Mindre bra. (Nog för att vi får låna från Biggan i värsta fall ;D)
  • Varit på förlovningsfest. Låter glamouröst va? ;)
  • Fått igång min dvdseplare (tack P3)! Och därmed även fått igång den nya tränigsvideon. Fett skoj ;P
  • Startat ett företag på företagsekonomin. Vi är typ bäst på det.
  • Haft besök av syrran med dalmatinbarnen och även utav brollan med dom blivande dalmatinbarnen, I guess.
  • Ätit vidrigt god äppelpaj. GI-mat ;)
  • Pratat kämpebra norska.

Nu hinner jag inte med mer (kan ju inte erkänna att det inte finns mer att skriva) så..
Gonatt  ♥


Kommentarer
Postat av: Julia

Haha jaa, klart vi lånar Biggans tält-kläder. ;-D

Yes, vi är bäst på att starta företag. Mer sånt imorn. ;)

Natti!

Postat av: pivvenipaulina

Julia: Stackars Biggan som försöker vara snäll.. Vi bara hånar henne :)

2007-01-18 @ 22:34:18
URL: http://pivvenipaulina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Pivven <3 Tom