I Norgessa

Jaos, de här är sömnigt. Klockan är 14.00 snart å vi har bara hunnit vakna och dusha, lika dom andra dagarna vi varit här. Igår åt vi frukost/lunch vid 15.00 å kom inte iväg förren vid 20.00 typ,  illa.
Alltså, de är så de är här i Oslo. Riktigt soft har de varit. Just nu är lägenhetsinnehavarna (oooh, vilket ord) på väg hem från jobbet. Vi har inte ens bäddat våra sängar, yeah yeah. Here we go.

Alla resor innebär ju iallafall några klantigheter/misstag, så också denna resa. Just nu irriterar jag mig som  viekura på att jag inte kan komma ihåg min kod till bankortet. Jag brukar använda koden dagligen, ibland flera gånger om dagen men när jag skulle ta ut pengar i Oslo så fick jag black out. Det var i lördags, å kommer inte håg det än heller. Och har inte en blekaste aning om vart jag får tag på den. Det betyder - inga pengar.
Och andra klantigheter tänker jag inte skriva om, Pekka blir nog inte så glad ;P

Fantasin är inte på top.  Jessheim, så var det ja.

Hit ska vi flytta, för här är de kul  Så är de bara.  Och nu ska jag sluta nörda.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan hopps!!
va kul att ni trivs där. hur länge blir ni där?
jättetråkigt för pekka, han har sån otur. du får hälsa han jättemycket, et kyl se viel siitä iloks muuttuu.. hälsa dom andra oxå! Ha det jättetrevligt!!

2007-02-26 @ 21:56:14
Postat av: Anonym

hejsan hopps!!
va kul att ni trivs där. hur länge blir ni där?
jättetråkigt för pekka, han har sån otur. du får hälsa han jättemycket, et kyl se viel siitä iloks muuttuu.. hälsa dom andra oxå! Ha det jättetrevligt!!

2007-02-26 @ 21:59:55
Postat av: Ami

det var jag som kommenterade nyss..

2007-02-26 @ 22:04:58
Postat av: pivvenipaulina

Ami: Vi kom hem idag. Riktigt skoj var det därborta. Dit ska jag flytta sen, så får ni komma och hälsa på ;) Ja, de ar så gott som bar aotur för Pekka, men som tur var Jonna där så han deppade inte ihop helt och hållet. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Pivven <3 Tom