Fe

Just nu sitter jag på företagsekonomi-lektionen. Egentligen är det ett  intressant ämne.. Om de inte vore för våran lärare. En död råtta hade varit roligare och mer inspirerande.
No ei vaan, elak man är såhär på morronen redan..

"Fasta och rörliga kostnader, personalkostnader, hyror"  De piper i öronen så jag nästan tror att jag fått tinnitus. Men näe, de är lärarens "underbara" stämma.
Egentligen är läraren inte så illa, det är min inställning till henne som det är fel på. Men jag jobbar på det.

Nu bytte dom lärare. En lärarstudent, som praktiskt taget är döv. Yeah, here I come.

Annars då? Joo, de ä torsdag idag. Imorn börjar sportlovet. Wonderfult. Norge.


Bara för det så orkar jag plugga nu.
Paladejsson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Pivven <3 Tom