dagens ångest

Idag har jag  gjort nånting som jag ångrade redan medans jag gjorde det. Jag vet att jag kommer att svära och gråta över det minst 1000 gånger.
Frågade mamma först om hon kunde göra det, men hon vägrade. För hon fattade vad följderna skulle bli, hon är ju gammal och förnufig. Så jag gjorde det själv. Medans jag gjorde det försökte jag intala mig att allt kommer att bli bra även om jag visste att jag bara ljög för mig själv. Efter det här kommer livet att vara en katastrof. Jag, själv, har förstört mitt liv.


Klippte LUGG, var det jag gjorde! Haha.


Så dagens tack går till diadem-uppfinnaren.


Kommentarer
Postat av: jenita

grattis på din 20 årsdag päivi! ;)

2007-02-14 @ 10:12:12
Postat av: Esteri

Grattis!! nu är du ingen barnrumpa längre ;) Roligt inlägg måste jag säga!! :D glad alla hjärtans dag! ses ikväll!

2007-02-14 @ 11:28:20
Postat av: Anonym

duu.. när jag klippte lugg så kunde jag inte ha diadem! För dom korsta stråna tittade fram! Dom räckte liksom inte till under diademet.. :D Grattis för redje gången! :)

2007-02-14 @ 12:15:01
Postat av: Henna

Dedär med Min lugg var från Henna. glömde skriva namn..

2007-02-14 @ 12:15:32
Postat av: janina

GRATTIS!!!synesikväll;)

2007-02-14 @ 12:43:47
Postat av: eva

Hej!
Grattis pa fodelsedagen!! Och ha en trevlig alla hjartans dag.. kramar

Postat av: pivvenipaulina

tack allihopa! Gölliga ni är som kommer ihåg mej ;)

Henna: Okej, men min lugg är inte för kort. tack och lov alltså!

2007-02-14 @ 23:08:42
URL: http://pivvenipaulina.blogg.se
Postat av: Mirran

haha, du körde ju nästan en Britney syrran. eller alltså de lät som typ de när du förklarade.
"Mamma vägrade göra de så jag gjorde själv" ;p

2007-02-22 @ 11:59:53
Postat av: pivvenipaulina

Mirraan: Ja, jag förstår Brittans tankebanor. Nästa gång åker också allt mitt hår av ;)

2007-02-22 @ 16:09:25
URL: http://pivvenipaulina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Pivven <3 Tom