dagboksfantast

Finns det nåt roligare än att läsa gamla dagböcker? Jag började skriva dagbok när jag var runt 7 år, fast då ritade jag iofs mest ballonger och skrev "Jonna <3 Päivi  Päivi <3 Jonna"  Vi tyckte att vi var himla smarta som skrev sådär, utifall nån skulle snoka! En gång hade Sakari öppnat min dagbok och läst och skrattat åt allt. Så efter det skrev jag "Sakkari <3 Sari å Katti"  på nästan varenda sida.

"Idag när vi var på våran lek styga sa Nadja at vi skule kissa i en burck sen jode vi det fösht Jonna sen Nadja sen jag och slägde allt i torkilajnens rödavinbär"
Hyi vilka snuskungar vi var!
Jag tippar på att vi var runt 7 år då, det som är synd är att jag aldrig skrivit datum.

"Jag tycker att de är snyggkt att stå å cykla för när man sitter å cyklar ser man ut som en mummu"

"Jag och Veera besämde idag att vi skulle bli kära i Matti Oksanen. Det är roligare om vi är kära i samma människa för då blir de inge tjafs och jag har tröttnat på att vara kär i Viktor man behöver ju inte vara kär i samma hela livet fast jag är ihop med Viktor än. Jag tycker inte de är fel att vara ihop med två om man bara är kär i en av dom"

Tror ni inte att vi snackar äkta kärlek här? Haha, vilket skämt alltså.

Får fortsätta med det här nån annangång, tiden tar slut liksom.

Kommentarer
Postat av: Ami

hahahaa.. det var en rolig dagbok du hade..

2007-02-11 @ 23:11:48
Postat av: erik

det skulle inte förvåna mig om du tänkte likadant om kärlek fortfarande. skämt åsido

2007-02-12 @ 10:58:34
Postat av: pivvenipaulina

Ja, absolut. Men nuförtiden tycker ag att de är okej att ha 10 killar samidigt, så länge man bara är kär i hälften.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Pivven <3 Tom