Gott Nytt År!


Fick en rejäl kärringvarning idag. Det är nyårsafton och jag är hemma. Har inte gjort ett endaste dugg, bara nördat framför datorn, äitit gott med familjen, bastat, varit ute i nån minut vid tolvslaget (innan jag gick in och tittade på fyrverkerierna med mamma genom fönstret).
Jag klagar faktiskt inte för det. Har jobbat hela helgen och idag. Ska även jobba imorn, tidigt på morgonen. Tom jobbar. Folk är bortresta. Så jag hade en riktigt soft och skön nyårsafton även om jag var hemma. Har inte haft nån press alls om att "Nyårsafton ska vara värsta grejen".

Har en känsla av att mitt år 2008 kommer att bli riktigt kalas!

Imorn ska jag publicera "Mitt år 2007 i bilder". Har trixat med det hela kvällen men hinner inte färdigt, för nu ska det sovas.


Hoppas ni allihopa får ett riktigt bra år 2008. Det är förresten ganska så mycket upp till en själv hur året blir. Så se till att det blir helkalas!

Kommentarer
Postat av: Petri

Självklart kommer det att bli helkalas. Iallafall mitt år! :D Jag är säker på att ditt också kommer att bli det! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Pivven <3 Tom