03.21


Jag blir tokig, kan verkligen inte somna! Har försökt i två timmar ungefär, tar en liten pause nu framför datorn (Till minttus stora glädje). Grejen är den att det inte funkat att somna snabbt en endaste natt sen min hemkomst. Och nej, det kan inte bero på tidsskillnaden heller längre. Hoppade liksom över nästan en hel natt för att kunna somna nästa.. Men icke. Så piplans surt. Är trött som få och huvudvärk every day bara för att jag inte sover om nätterna.

Nån som har några tips? Vore riktigt välkommet.


För övrigt så var jag på nuorgam idag. Hmm, vet inte vad som hänt men jag kände mig riktigt gammal där. Jag var bland dom äldsta där innan jag åkte också, men då kände jag mig inte så gammal. Nu, äääsch. Nog för att det var helt trevligt..

Friserade Knasse (oh, hon blev så snygg!!) och Amanda ikvällst. Jag önskar fler litade på mina sax-kunskaper (Nog för att ni inte bör göra det för ert eget bästa). Skulle så gärna friserat fler människor. Så himla skoj ;)

Imorn ska jag på förlovningsfest. Johans och Anu's. Blir nog trevlans. Funderar även på att spela innebandy. Samt fortsätta med julstädandet. Kanske se på hockey också, vilket inte är alls lika kul när Tom inte är med och spelar. Men det funkar.




NU ska jag ta mej tusan somna.

Gonatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

imorgon är det första advent :)

Postat av: Tims vietävä väghyvel

Du borde byta det där om att du bor i USA. på din profil.

2007-12-02 @ 23:18:52
URL: http://timv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Pivven <3 Tom