hejhej



Endast nio dagar kvar. GAAAAAAH!


Jag trivs med att vara ledig. När man tänker efter är jag nog skapad till att vara ledig. Så skönt att bara slappa, umgås med kompisar, familj och pojkvän.
Igår blev det en sväng till Sågmyra med Julia. Så himla trevligt. Oj, vad jag kommer att sakna henne. Känns så galet att inte se henne heller på tre månader. Och jag saknar att inte gå i samma klass som henne längre, vi ses så sällan nuförtiden.

Idag ska jag till Sågmyra igen. Denna gång ska jag inte köpa nånting utan bara följa med som sällskap. Till Tom pch Petri (Och Tim?). Och jag tycker om när Petri är hemma. Han hör hemma i Dalarna. Så de så.


uppdaterat:

Det blev visst Petri (gaaalen chaufför), Jag, Tom, Tim och Niklas. (Så att ingen ska tro att jag ljuger!)

På kvällen hade vi nuorgam. Jättestort. Oh yeah. Mitt på en gammal flottbro i Österfors satt vi. Det var vi fem och Janina och hennes lillasyster Rosanna. Jag gillade det, myselipyspys.

Kommentarer
Postat av: Marie

Spännande!! Jättekul att du ska till USA. Nu har Johan och jag en blogg. Jag vet inte hur duktiga vi kommer vara på att uppdatera den men vi har iallafall en blogg. Ha det bra!

Postat av: marie

Jag skrev fel bloggadress. Det ska vara http://travelatte.johanfredriksson.se/
Marie

2007-08-20 @ 20:27:13
URL: http://travelatte.johanfredriksson.se/
Postat av: pivvenipaulina

Marie: Åh, skoj. Ska ta och kika in där så fort jag får lite tid över!

2007-08-21 @ 14:24:33
URL: http://pivvenipaulina.blogg.se
Postat av: Petri

Haha, man måste vara lite sjuk och galen ibland. Men det kanske inte är så smart att vara det när man kör.. :D

2007-08-21 @ 23:32:28
Postat av: Julia

men åh, jag kommer sakna dig också! måste måste hinna ses innan du åker. och ja, det är enda nackdelen med att inte gå i skolan längre, att inte träffa dig varje dag.. men när du kommer tillbaka från USA så är det grekland som gäller, eller hur? :)
KRAM!

2007-08-22 @ 21:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Pivven <3 Tom